Thursday, June 30, 2016

Ramadhan Mahu Menutup Tirai

Ramadhan Mahu Menutup Tirai

Ramadhan Mahu Menutup Tirai

Tak sangka, sekejap je kan ramadhan mahu menutup tirai. Macam baru semalam je berpuasa. Semoga ramadhan terakhir lebihkan ibadat ya. Insyaallah, sama - sama kumpul pahala untuk akhirat. :) Apa pun selamat menyambut hari raya



Bah Kotor Part 2

Bah Kotor Part 2


"Stesen Kuala Lumpur. Sila awasi langkah anda. Mind your step."

Dara sudah berdiri di depan pintu gerabak sebelum perhentiannya tiba. Dara membuka langkah. Dia memandang bumbung Stesen Kuala Lumpur. Masih memikirkan laluan dan ke manakah arahnya mahu pergi. Akhirnya Dara membuat keputusan untuk membuntuti orang di depan. Dia sudah lupa bagaimana sebenarnya. Entahlah.

Dara sudah melintasi kaunter tiket. Bermakna, Dara sudah berada di luar kawasan Stesen Kuala Lumpur. Sungai tohor masih mengalir walau kelam dan lembab. Itulah Kota Dosa. Penuh dosa dan sampah dari manusia. Dara mahu berjalan - jalan disekitar Pasar Seni. Pasar yang tidak berseni. Barangannya seolah semua seperti diambil disuatu tempat dan dijual hanya untuk pelancong. Maksud Dara ia seperti bukan hasil tangan rakyat Malaysia. Hmm Entah. Dara susah mahu mengekspresi kata - kata untuk menggambar situasi dan keadaannya. Parah sungguh. Mungkin hanya pelancong yang layak membeli bukan Dara. Dara masih rakyat Malaysia. Dara bukan sedang melancong, Dara sekadar bersiar - siar mahu mengintip dosa di tengah kota. Hanya itu. 

Sekarang Dara sudah berada di pintu gerbang Pasar Seni. Ah, bosannya melihat ini. Dara masuk dan mata mencari sesuatu yang dia sendiri tidak memahami. Hanya gerak kaki yang menggerakkan dari suatu tempat ke suatu tempat. Ikut sajalah. Dosa masih bersembunyi malu. 

Kiri dan kanan jualan key chain, lukisan - lukisan, baju seperti mahu bersantai di tepi pantai Hawaii barangkali. Entah apa lagi. 

Dara masih melangkah. Sehinggalah Dara tiba di pintu paling hujung. Dara melangkah keluar. Langkahnya lambat - lambat, agar masa terus berjalan tanpa sedar. Sedar tak sedar, dara masih memandang jam ditangannya. Lima minit seperti 30 minit. Lambat. Matahari walau sembunyi di balik awan, bahangnya masih terasa. Dara menyusuri laluan kaki lima kedai dengan harapan ada dosa yang sedang berkeliaran. 

Hanya manusia tidak berubah yang sedang enak dibuai mimpi. Barangkali sedang bermimpi indah. Sesekali ada angin yang menyapa santun. Mungkin itu penyebab mereka masih lena. 



B E R S A M B U N G ..

Monday, June 27, 2016

Saturday, June 25, 2016

Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay

Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay


Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay

Teringat masa mula - mula sampai dekat kawasan lokasi. Cari juga mana entah Anak Yatim Al - Firdausi. Masa tu dah dekat pukul 6.30 petang. Dengar - dengar ada yang kata, lewat sebab jalan sesak. Tunggu punya tunggu datang la sekumpulan anak - anak kecil yang comel. Aku ingat yang dirai anak - anak yatim yang dah dewasa, rupanya kecil - kecil je semua. Aduh, sebak pulak. Dah lah comel je semua. Mula teringat emak ayah. Aku yang dah dewasa ni pun kadang - kadang ada juga menyakiti hati emak ayah. Diorang langsung tak merasa ada emak dan ayah. Sebak weyh, sebak!

Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay
Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay

Comel kan diorang. Ada yang suka selfie pulak tu. Karoke pun reti. Ada bakat terpendam. Hehehe. Dijangka yang datang termasuk pengiring dalam 30 - 35 orang, tapi yang datang cuma 20 lebih macam tu. Selainnya ada urusan lain. Takpa lah, janji ada yang datang kan? :)


Majlis Iftar dan kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay

Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay
Gambar sekitar majlis (waktu ni masih kosong)
Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay
Hamper
Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay

Menu bulan Ramadhan yang paling terkenal adalah kambing bakar. Mana - mana majlis atau buffet ramadhan, mesti kambing bakar akan jadi menu utama. Kambing bakar kali ni aku puji, tak liat. Kalau tak mengeluh juga aku nak mengunyah. Sakit - sakit gigi aku. Tapi, taknak cerita pasal makanan, aku  nak cerita pasal diorang yang comel - comel ni je. 

Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay
Pandai kan budak kecik ni selpie. Ei geram je tengok pipi pau dia.

Selepas je solat maghrib, kami semua dihidangkan dengan persembahan lagu raya dan beberapa lagu lain. Sambil sambung makan, terhibur dengan lagu - lagu raya. Juga sedikit penyerahan duit raya dan hamper untuk kanak - kanak comel. Weeee. 

Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay
Kolaberasi Eyka O3 dan MekaRay
Majlis Iftar dan Kolaborasi Eyka O3 dan MekaRay
Gambar kenangan bersama Anak Yatim Al-Firdausi, MekaRay dan Eyka O3.

Eyka O3 

Eyka O3 Purification Sdn Bhd adalah sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan rawatan terapi Ozon. Ouh ya, kalau nak dapatkan perkhidmatan terapi ozon, boleh lah hubungi mereka di :

Alamat:
 Eyka O3 Purification Sdn Bhd, G02,
Block 1, Laman Seri Business Park Section,
40100 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

Tel: 03-55234848 4,019


Apa itu terapi Ozon?

  • Terapi OZON adalah suatu proses untuk membersihkan darah dengan menggunakan mesin generator yang menghasilkan OZON(O3) untuk tujuan perubatan. Mesin generator OZON mempunyai penapis (DIALYZER) yang mampu menyingkirkan secara langsung PLAK KOLESTROL, SEL LEMAK dan ASID URIK untuk membantu MENURUNKAN PARAS KOLESTROL dan GULA dalam darah serta mengurangkan kebergantungan kepada ubat-ubatan yang berasaskan bahan kimia, seperti anti kolestrol yang mempunyai kesan sampingan.
  • OZON(O3) dalam darah akan menghapuskan kuman dan bakteria kerana kebanyakkan kuman dan bakteria adalah ANAEROBIC iaitu tidak boleh hidup di dalam oksigen. OZON(O3) sangat berkesan untuk MERAWAT dan MENCEGAH penyakit. Jumlah pesakit kencing manis (Diabetis) di Malaysia sudah mencapai 2.6 juta orang dan ramai pesakit kencing manis telah hilang keyakinan dengan perubatan barat. Melalui rawatan terapi OZON, darah yang kotor akan dicuci dan disaring. Setelah disaring dan dicuci, darah akan disembur dengan menggunakan mesin yang menghasilkan OZON(O3). Darah yang telah dicuci dan bersih akan dimasukkan semula ke dalam tubuh badan.
  • Selain oksigen (O2), OZON(O3) merupakan komponen udara segar yang sangat bermanfaat dalam meningkatkan stabiliti sel-sel sihat yang normal dan menyingkirkan sel-sel yang tidak matang, sakit dan cacat, sel-sel yang asing bagi tubuh seperti virus, bakteria, jamur dan lain-lain.
Ozon(O3) mencegah dan merawat dengan lebih efektif pelbagai jenis penyakit.

Contoh penyakit-penyakit utama :
  • Penyakit Jantung
  • Penyakit Darah Tinggi
  • Penyakit Kencing Manis
  • Penyakit Buah Pinggang
  • Penyakit Gout
  • Penyakit Strok
  • Penyakit Migrain
  • Penyakit Hati
  • Penyakit Kulit
  • Penyakit Kanser .

p/s : Dengan kata mudah, terapi ozon ni macam bekam badan, tapi dengan cara yang lebih moden. Proses ini selamat dan tidak menyakitkan ^_^

Rujukan : http://halimbrothers.com


MekaRay

Manakala MekaRay Ventures pula adalah syarikat yang mengeluarkan produk pemakanan sunnah Meka Viniga dan Triple M serta perubatan Islam. Ianya adalah suplemen kesihatan yang kaya dengan khasiat dan berupaya menyembuhkan pelbagai masalah kesihatan dan penyakit kronik. 



Rawatan Terapi Ozon Dengan Kadar Rendah!

Korang nak buat terapi ozon dengan kadar rendah? Senang je caranya. Hanya daftar dengan menjadi ahli MekaRay Ventures Sdn Bhd je. Lepastu boleh dapatkan terapi hanya dengan RM1,000 bukan hanya untuk sekali rawatan tau, tapi untuk 3 kali rawatan berbanding RM500 untuk sekali rawatan untuk sebelum ni.

Untuk mendapatkan keahlian Mekaray, korang hanya perlu mendaftar ahli serendah RM210 untuk melayakkan diri mendapat rawatan terapi ozon yang bernilai RM1,000 (3 kali rawatan). Macammana pula kalau tak nak jadi ahli? Mesti lah tak dapat harga murah macam ni. Kalau tak jadi ahli, terapi ozon ni akan bernilai RM1500 untuk tiga kali rawatan. Bermakna, dekat sini dah jimat RM500!

Eyka O3 dan MekaRay bergabung atas kehendak pelanggan yang sering bertanyakan pemakanan apa yang bersesuaian untuk mereka teruskan setelah menjalani rawatan pencucian darah.

Jom sama - sama cuci darah untuk menjadikan ia lebih bersih !






Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita

Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita


Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita

Tiba - tiba teringat pasal spa. Orang macam aku memang jenis tak pernah pergi spa. Lepastu pulak, kawan - kawan semua cakap muka aku dah bersih tak ada jerawat. Walaupun muka aku ni memang jerawat jarang hinggap, ada benda lain yang aku tak suka yang wujud dekat kulit muka aku. Contohnya macam bintik - bintik hitam lah apa lah. Entah la, aku pun tak tahu apa ke istilah nya. 

Kawan keliling pulak memang suka memanjakan diri dengan rawatan spa. Baik lelaki ataupun perempuan. Kadang - kadang sampai krik - krik je bila dorang cerita pasal spa. Sebab tak pernah betul jejak spa. Huhu. Kesiannya lah aku. Haha.

Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita

Jadi, aku nak lah cerita pengalaman aku pergi spa. Hehehe. Ini lah rupa spa yang aku pergi. Lokasinya dekat Saujana Utama. Kalau kau pakai waze, kau taip je Mutiara Spa Saujana Utama. Keluarlah nanti lokasinya. Masuk je spa, ada muzik  sentimental yang jadi juadah telinga. Rasa nyaman je diri kau masa tu. Mungkin korang semua dah pernah pergi spa. Ni kira yang pertama bagi aku, rasa dia lain macam sikit. Seronok. 

Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita

Aku datang sini sebab buat facial muka. Aku pun tak tahu nak terangkan bagaimana. Seronok bila ada orang belai - belai muka aku. Nak tertidur rasanya. Siap pakai mask yang sejuk gila. Hahaha. Kelakar. Maklumlah tak pernah merasa kan? Gitulah jadinya. Bangun - bangun je mengantuk. Rasa macam nak tidur situ terus je.
 
Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita

Ni bilik untuk sauna 
Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita
Mask yang aku guna 
 Kelebihan spa ni? Dikhaskan hanya untuk wanita sahaja. Lelaki tunggu luar, tidak dibenarkan. Ayukkk. Aku nak kongsi lah promosi yang ada dekat Mutiara Spa ni. Sebab ada tulis dalam flayers. Benda baik kena kongsi, biar semua tahu!

Promosi Mutiara Spa

Lulur Pakej = RM129.00
Body Scrub
Body Mask
Mandi Susu
Basic Facial

Facial V.Shape

Harga Biasa = RM149.00
Promosi = RM100.00 SAHAJA

Thai Oil Massage 
RM70.00
FREE = Herbal Tungku


Perkhidmatan yang Ditawarkan

  • Refreshing Facials & Massage
  • Body Trearment

Perkikdmatan urut untuk mereka yang lepas bersalin juga turut disediakan. Bukan tu je, jaga kan sepanjang berpantang pun boleh tau ^_^.

Mutiara Spa Saujana Utama Untuk Wanita

Lokasi Mutiara Spa

CG-33, Jalan Bidara 9, Saujana Utama 3, 47000 Sungai Buloh. (Berhadapan dengan SU Mall)

Hubungi 

017 - 3234797 ( Mutiara Spa)
011 - 21330291 (Cik Ema)

Sunday, June 5, 2016

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah


Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Nak tahu tak? Aku masih tak boleh nak move on apa yang jadi semalam. Aku masih teringat - ingat detik yang aku lalui dengan geng KBBA9 dekat Matic, Ampang! Serius. Photoshoot Kbba9 2016 memang meriah sangat. Seronok dapat kumpul ramai - ramai. Ye la, selalu buat onar dalam group je. Takpun komen - komen fb. Kali ni, dapat jumpa sembang depan mata. Umpama macam jumpa sedaghe maghe yang dah lama tak jenguk dekat kampung. Macam tu lah perasaannya setiap kali dapat berkumpul dengan #kbba9.

Sebelum nak melewah lebih - lebih, izinkan aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak penaja yang sudi memberi tajaan untuk photoshoot kbba9 untuk tahun 2016! Ternyata semuanya memang best! Oh ya, tak lupa juga kepada diri sendiri, sebab sudi jadi sebahagian dari acara photoshoot kbba9. :)

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah


Lokasi : Matic, Jalan Ampang
Props, banner dan banting : DalizGrafix
Fotografer : Dino.alhamd , Lalaland91
Pakaian lelaki : Emin Madrosa
Pakaian wanita : Bhaju Deea
Pin hijab :Vonaish
MUA : Rita Rahman
Artistic Team : Zana Zack , Put3ratnasari , Fetriany , Alkazamdacute , Mimiezoll , Raihana Basar , Izuansani , Aresue , Syuhada Said , Mary , El , Violetgrape , Farinabas , Fidaramli , Wanie , 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Hasil tangan dari Bungaatif
Cantik kan hakak ni make up? Tengok dia conteng muka aku, tapi muka sendiri tak mau conteng. Hahaaha. Kelakar betul. Akak ni tak suka bergambar. Sebab tak suka lambat - lambat. Nasib baik aku ajak selfie dia mahu. Muahh sikit hakak sebab santek kan muka saya. Maaf jugak sebab susah nak lukis. Hahahha. Kbye. 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Nak tahu tak? Cafe Cerita Kambing punya hidangan memang tiptop. Ouh ya. Aku ni bukan suka sangat makan kambing walaupun rasa dia sama je macam daging. Sebab orang kata makan kambing pening kepala. Aku okay je. Tapi bila dah macam - macam orang cakap benda tu meresap dalam kepala. Nanti aku sakit kepala betul - betul. Gedik je kan? Semalam ada acar buah, nasi lauk kambing dan juga ayam merah. Aku ambil kambing, walaupun tak suka kambing. Aku tak nak komen 'not bad'. Aku nak komen sikit je. Sedap kambing tu. Tak menyesal aku ambil tau. Aku tak fikir dah pasal pening kepala. Aku nak tambah nasi. Tapi malu. Huhuu. Ada lebih nasi, tapi takut ada yang belum dapat. 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Baju aku yang cantik ni datang dari Deea Boutique. Semua design cantik. Kalau nak tengok design lain boleh klik yang aku dah pautkan pada perkataan Deea Boutique ni. Kain sangat lembut. paling penting tak panas. Semalam photoshoot outdoor tau. Tak basah pun baju aku. Hehehe. Selalu basa sebab peluh. Rasa bahagia pakai baju ni. Selesa je aku pakai. 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Disebalik tabir

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Mak dara dari kbba9 yang selalu cun dan gojes

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Apa lah yang disembang nya tu. Seronok nampak?
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Tada!!! Inilah founder kbba9 yang tak lokek ilmu, Ben Ashaari
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Model Perempuan
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Model Perempuan
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Model lelaki

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Photoshoot Kbba9 2016

Terima kasih semua :))))  Kredit gambar kepada Joe Labu , serta rakan kbba9 yang lain. Terima kasih sekali lagi.




Vono Ergobed Blue Series bersama Maya Karin

Vono Blue Series bersama Maya Karin


Vono Ergobed Blue Series bersama Maya Karin
Majlis perlancaran Vono Ergobed Blue Series Bersama Duta Vono Malaysia
Pada 27 Mei 2016, Jumaat yang lepas telah berlangsungnya majlis pelancaran Vono Ergobed Blue Series bersama Maya Karin. Pernah dengar tak tilam vono? Siapa yang cakap tak pernah tu mesti tipu kan? Tilam vono kan tilam popular!  

Vono Ergobed Blue Series

Vono adalah jenama tilam terkenal yang telah dicipta pada tahun 1896. Berasal dari United Kingdom. Sememangnya cukup terkenal dengan rekaan dan fungsi untuk menjaga tulang belakang ketika tidur. Teknologi dan pengalaman 100 tahun sangat membantu Vono untuk menghasilkan produk yang lebih bermutu dan berkualiti. Kini Vono telah melancarkan satu lagi produk yang dapat memberi sokongan ideal kepada 7 zon badan dalam penjagaan tulang belakang.


Vono Ergobed Blue Series bersama Maya Karin

Kelebihan Vono Ergobed Blue Series

  •  Pocketed Intalok 1200 Springing System: Dawai keluli tegangan tinggi, yang melalui mesin gegelung khas dan ditenun dalam corak yang saling interlock untuk sokongan badan yang teguh dan mampu menyerap pergerakan badan untuk tidur tanpa gangguan. 
  • Rekabentuk ergonomik: Lateks memberi sokongan ideal kepada 7 zon badan. Penggunaan fabrik 
  • SaniGuardTM: Bahan tidak berbahaya, Zink Pyrithione, dirumus untuk menghalang pembiakan debu hama dan alahan untuk tidur yang selesa dan bersih.

Vono Ergobed Blue Series mempunyai 3 siri iaitu :
  • Ergo Accent II : ketebalan 12.5 inci. 
  • ErgoBed Comfort 1 : ketebalan 11 inci dengan perca ala bahagian bantal yang mewah. ErgoBed Comfort 2 : 12 inci ketebalan yang serupa seperti ErgoBed Comfort 1, tetapi ditambah dengan bahagian atas iaitu lapisan tambahan Euro Top.

The Vono Blue Truck

Vono Ergobed Blue Series bersama Maya Karin

Tada!! Sewaktu majlis pelancarannya, Vono turut memperkenalkan Vono Blue Truck. Ini merupakan yang pertama di Malaysia tau. Truck ni merupakan bilik pameran mudah alih yang akan mengelilingi Malaysia dari 27 Mei sehingga 21 Ogos. Pastikan korang merasai pengalaman untuk melihat siri Vono Egrebed nanti di lokasi berkenaan : 

  • Tesco Mutiara Damansara, 27th May 2016 
  • AEON AE2 Setiawangsa, 3th June 2016 
  • Tesco Extra Shah Alam, 4th June 2016 
  • Giant Banting Mall, 10th June 2016 
  • AEON Bukit Tinggi Klang, 11th June 
  • Giant Shah Alam Mall, 12th June 
  • Tesco Bukit Beruntung, 17th June 
  • Tesco Setia Alam Mall, 18th June 
  • Tesco Puchong, 24th June 
  • Giant Subang Jaya Mall, 2th June 
  • AEON Metro Prima Kepong, 26th June 
  • Tesco Kepong, 1st July 
  • Tesco Rawang, 2nd July 
  • Giant Bandar Puteri Puchong, 15th July 
  • Tesco Extra Ara Damansara, 16th July 
  • AEON Alpha Angle, 17th July 
  • Tesco Extra Ampang, 22th July 
  • AEON Mahkota Cheras, 23th July 
  • Tesco Extra Cheras, 24th July 
  • Giant Cheras Mall, 30th July 
  • AEON Taman Equine, 31th July 
  • Giant Putra Height Mall, 5th Aug 
  • Tesco Semenyih, 6th Aug 
  • AEON Seremban 2, 12th Aug 
  • Tesco Extra Seremban Jaya, 13th Aug 
  • Tesco Nilai, 19th Aug
Untuk maklumat lanjut boleh layari : http://vono.com.my/ :) 


Happy Fasting 2016

Happy Fasting 2016


Happy Fasting 2016

Tak sangka, akhirnya yang ditunggu - tunggu pun dah tiba. Happy Fasting, kora.ng. Semoga Ramadhan kali ini adalah lebih baik dari sebelum - sebelum ni. Semoga Ramadhan tahun ini juga disambut lebih meriah. Jangan membazir ye. Berpada - pada. Berhenti sebelum kenyang. Banyak kan buat amal ibadat guys. Apa paling best bulan Ramadhan ni? 

Tentunya solat tarawih dan masa berbuka. Bulan Ramadhan je manusia tiba - tiba tahu menghargai masa. Hahhaha/ Termasuk aku. Sebba tak sabar nak tunggu berbuka. :) Hehehhe. Apa pun, selamat menyambut Bulan Ramadhan ya. 

Friday, June 3, 2016

Cecair Mandian Stok Setahun!

Cecair Mandian Stok Setahun!


Cecair Mandian Stok Setahun!


Semalam kalau tak silap, jam 7.45 pagi macam tu ada nombor yang tak dikenali menghubungi aku. Mula - mula dia telefon, aku rasa malas nak angkat. mengganggu je. Dah lah tak kenal. Lepastu kali kedua dia telefon lagi sekali, baru aku angkat. Lelaki india mintak pengesahan nama dengan alamat aku. 

Pagi tu dalam pukul 11 pagi, ada orang hantar barang. Besar dan berat. Sekali bukak. Mak aii. Banyak gila mandian LUX! Teruja aku. Terima kasih LUX. Memang cecair mandian stok setahun ni! 

Penuh Motor Dengan Barang Dapur

Penuh Motor Dengan Barang Dapur

Penuh Motor Dengan Barang Dapur
Sumber google.

Almaklum sahajalah, dah masuk bulan baru, barang dekat dapur pun banyak dah habis. Usai je hantar dokumen di Pejabat Pendidikan Selangor, aku terus ke Giant Shah Alam untuk membeli belah. Gambar di atas ni bukan aku punya. Aku ambil di google. Penuh motor aku ha. Aku mana lah reti bawak kereta. Hahaa. Sampai rasa nak tercabut jugak lah tangan aku mengangkut barang nak sampai motor. Meter dari kaunter bayaran untuk ke motor yang dekat pun jadi amat - amat jauh. Hahahha. Kelakar. Orang kiri kanan pandang je. Tahu lah banyak. Hahhaa. Nampak sangat lah aku ni berdikari. Kahkah. Gurau je.

Penuh Motor Dengan Barang Dapur

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Yang Terbaru!


Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Aku pun tak tahu sama ada benda ni dah lama atau pun baru. Tapi semalam, masa aku dok main messenger, aku perasan emoticon comel yang ada di facebook kelihatan macam menarik. Baru aku tahu, rupanya lebih comel berbanding sebelum ni. Hahhaha. Comel kan? Ini je yang aku sempat screenshoot buat tatapan kalian.

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Terbaru!

Emoticon Comel Facebook Terbaru!