Cecair Mandian Stok Setahun! - Mieza S Mieza S: Cecair Mandian Stok Setahun!

Cecair Mandian Stok Setahun!

June 03, 2016

Cecair Mandian Stok Setahun!


Cecair Mandian Stok Setahun!


Semalam kalau tak silap, jam 7.45 pagi macam tu ada nombor yang tak dikenali menghubungi aku. Mula - mula dia telefon, aku rasa malas nak angkat. mengganggu je. Dah lah tak kenal. Lepastu kali kedua dia telefon lagi sekali, baru aku angkat. Lelaki india mintak pengesahan nama dengan alamat aku. 

Pagi tu dalam pukul 11 pagi, ada orang hantar barang. Besar dan berat. Sekali bukak. Mak aii. Banyak gila mandian LUX! Teruja aku. Terima kasih LUX. Memang cecair mandian stok setahun ni! 

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.