Sunday, June 5, 2016

Happy Fasting 2016

Mieza S | 6/05/2016 02:00:00 PM | 0Comments |

Happy Fasting 2016


Happy Fasting 2016

Tak sangka, akhirnya yang ditunggu - tunggu pun dah tiba. Happy Fasting, kora.ng. Semoga Ramadhan kali ini adalah lebih baik dari sebelum - sebelum ni. Semoga Ramadhan tahun ini juga disambut lebih meriah. Jangan membazir ye. Berpada - pada. Berhenti sebelum kenyang. Banyak kan buat amal ibadat guys. Apa paling best bulan Ramadhan ni? 

Tentunya solat tarawih dan masa berbuka. Bulan Ramadhan je manusia tiba - tiba tahu menghargai masa. Hahhaha/ Termasuk aku. Sebba tak sabar nak tunggu berbuka. :) Hehehhe. Apa pun, selamat menyambut Bulan Ramadhan ya. 

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.