Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah - Mieza S Mieza S: Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

June 05, 2016

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah


Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Nak tahu tak? Aku masih tak boleh nak move on apa yang jadi semalam. Aku masih teringat - ingat detik yang aku lalui dengan geng KBBA9 dekat Matic, Ampang! Serius. Photoshoot Kbba9 2016 memang meriah sangat. Seronok dapat kumpul ramai - ramai. Ye la, selalu buat onar dalam group je. Takpun komen - komen fb. Kali ni, dapat jumpa sembang depan mata. Umpama macam jumpa sedaghe maghe yang dah lama tak jenguk dekat kampung. Macam tu lah perasaannya setiap kali dapat berkumpul dengan #kbba9.

Sebelum nak melewah lebih - lebih, izinkan aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak penaja yang sudi memberi tajaan untuk photoshoot kbba9 untuk tahun 2016! Ternyata semuanya memang best! Oh ya, tak lupa juga kepada diri sendiri, sebab sudi jadi sebahagian dari acara photoshoot kbba9. :)

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah


Lokasi : Matic, Jalan Ampang
Props, banner dan banting : DalizGrafix
Fotografer : Dino.alhamd , Lalaland91
Pakaian lelaki : Emin Madrosa
Pakaian wanita : Bhaju Deea
Pin hijab :Vonaish
MUA : Rita Rahman
Artistic Team : Zana Zack , Put3ratnasari , Fetriany , Alkazamdacute , Mimiezoll , Raihana Basar , Izuansani , Aresue , Syuhada Said , Mary , El , Violetgrape , Farinabas , Fidaramli , Wanie , 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Hasil tangan dari Bungaatif
Cantik kan hakak ni make up? Tengok dia conteng muka aku, tapi muka sendiri tak mau conteng. Hahaaha. Kelakar betul. Akak ni tak suka bergambar. Sebab tak suka lambat - lambat. Nasib baik aku ajak selfie dia mahu. Muahh sikit hakak sebab santek kan muka saya. Maaf jugak sebab susah nak lukis. Hahahha. Kbye. 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Nak tahu tak? Cafe Cerita Kambing punya hidangan memang tiptop. Ouh ya. Aku ni bukan suka sangat makan kambing walaupun rasa dia sama je macam daging. Sebab orang kata makan kambing pening kepala. Aku okay je. Tapi bila dah macam - macam orang cakap benda tu meresap dalam kepala. Nanti aku sakit kepala betul - betul. Gedik je kan? Semalam ada acar buah, nasi lauk kambing dan juga ayam merah. Aku ambil kambing, walaupun tak suka kambing. Aku tak nak komen 'not bad'. Aku nak komen sikit je. Sedap kambing tu. Tak menyesal aku ambil tau. Aku tak fikir dah pasal pening kepala. Aku nak tambah nasi. Tapi malu. Huhuu. Ada lebih nasi, tapi takut ada yang belum dapat. 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Baju aku yang cantik ni datang dari Deea Boutique. Semua design cantik. Kalau nak tengok design lain boleh klik yang aku dah pautkan pada perkataan Deea Boutique ni. Kain sangat lembut. paling penting tak panas. Semalam photoshoot outdoor tau. Tak basah pun baju aku. Hehehe. Selalu basa sebab peluh. Rasa bahagia pakai baju ni. Selesa je aku pakai. 

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Disebalik tabir

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Mak dara dari kbba9 yang selalu cun dan gojes

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Apa lah yang disembang nya tu. Seronok nampak?
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Tada!!! Inilah founder kbba9 yang tak lokek ilmu, Ben Ashaari
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Model Perempuan
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Model Perempuan
Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Model lelaki

Photoshoot KBBA9 2016 Memang Meriah
Photoshoot Kbba9 2016

Terima kasih semua :))))  Kredit gambar kepada Joe Labu , serta rakan kbba9 yang lain. Terima kasih sekali lagi.




7 comments:

  1. SS is anak dara la bukan mak dara.. pembetulan di situ

    ReplyDelete
  2. Cantil kecik ! X sempat nak selfie sama sama

    ReplyDelete
  3. semuanya cantik dan kacak bergaya..

    ReplyDelete
  4. wahhhh...gambar candid kita adalah...hihihi....fyi awak sweet sangat hari itu...hihihi

    ReplyDelete
  5. comel je kecik.

    jawapan utk "apa la yg seronok tu" cuba tgk mata dorg tgk sape? akak la tu. ekekeke. ada la tu akk usik pape. hihih

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.