Shopping dan Dapat Semula Wang

Shopping dan Dapat Semula Wang

Shopping dan Dapat Semula Wang

Rasanya macam semua orang dah tau pasal shopback ni kan? Aku bukan ketinggalan. Cuma sebelum ni aku mengalami sedikit masalah untuk log in. Tak tahu lah kenapa. Harini baru aku dapat buka balik. Bersyukur. Jadi aku nak kenalkan shopback dekat orang - orang yang masih tak tahu kita boleh shopping dan dan semula wang. Wow. Jimat kan? Sekurang -kurangnya kau buat pelaburan bijak. Bukan membuta tuli shopping tanpa dapat semula sebarang kelebihan. 


Apa Itu Shopback?

ShopBack adalah tapak di mana korang boleh mendapatkan tawaran hebat & diskaun dari sekitar 300 kedai online terpilih! Bila korang berbelanja secara atas talian melalui Shopback, pihak mereka akan membayar semula duit yang dah digunakan menggunakan cashback. Ini bermakna, korang boleh mendapatkan semula wang tunai tanpa had setiap kali membeli-belah dalam talian melalui ShopBack! Ini pun dah kedengaran menarik.

Bijak Berbelanja Bersama Shopback

Ada yang tak tahu macammana shopback ni berfungsi dan tak tahu macammana nak guna pun. Jadi aku ada ambil gambar dari website cashback untuk mudah kan korang shopping dan dapat semula wang!

Langkah paling penting ialah kau kena ada akaun shopback. Daftar pada pautan ini > Daftar Shopback. Percuma je nak daftar, dan tidak memerlukan sebarang bayaran tambahan. Itu yang paling penting kan? Paparan seperti dibawah akan kelihatan.

Shopping dan Dapat Semula Wang

Isilah nama dengan password lepastu klik pada butang Sign Up. Lepastu kau akan dapat emel untuk pengesahan dekat inbox emel kau. Kira dah berjaya lah tu ada akaun shopback. Seterusnya? Jom tengok cara nak dapat duit dari cashback. Boleh tengok langkah dibawah ye.

Shopping dan Dapat Semula Wang

Shopping dan Dapat Semula Wang
Shopping dan Dapat Semula Wang
Shopping dan Dapat Semula Wang

Shopping dan Dapat Semula Wang
Faham dah macammana nak dapat wang tunai setelah berbelanja atas talian? Kalau tak faham boleh tanya dekat aku ya. Pada yang kaki shopping atas talian tu memang sangat digalakkan lah guna shopback ni. Berbaloi sangat - sangat. Tapi nak ingatkan, kalau nak shopping tu wajib melalui website shopback sahaja. Boleh pilih mana - mana online shopping yang dah disediakan. kalau takde online shopping yang kau nak tu macammana? Maknanya dia takde kena mengena dengan cashback la ye. Jangan salah anggap ye. Berjemaah lah daftar online > Disini <

Post a Comment

2 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.