Tempat Viral Pulau Pinang - Hari Ketiga

Tempat Viral Pulau Pinang - Hari Ketiga

akhirnya kami akan kembali ke pangkal jalan. semakin dekat hari pengakhiran di pulau pinang kali ini. dengan beg gajah, kami singgah di roti bakar hutton line. tak tahu lah apa yang menarik di sini. aku tak tahu apa tarikan sarapan di sini. bagi aku biasa - biasa je. aku makan nasi lemak lauk ikan. 

oh ya, tarikan disini ialah roti bakar cheese kalau tak silap aku. boleh la. biasa - biasa je. takde sampai luar biasa pun. hihi. 

Tempat Viral Pulau Pinang - Hari Ketiga

Tempat Viral Pulau Pinang - Hari Ketiga

selepas sarapan, kami berangkat pulang ke jeti untuk kembali ke tempat asal.

bajet hari ketiga (makan sahaja) 
roti bakar hutton line; set roti bakar = rm3
air lupa. kahkah.


total keseluruhan 
makan: rm100
tiket bas pergi dan balik + hotel 3hari2malam (kongsi 4orang) + tiket feri + grab + wonder food museum + tiket bukit bendera ( + tiket gallery bees) = rm230
total: rm330

untuk total keseluruhan itu tidak termasuk membeli belah. kau bawak jelah rm500. jangan membeli belah sampai lupa diri dahla. tu je pesan aku. tamat sudah perjalanan ke pulau pinang. okay bye. 

hari ketiga di pulau pinang

Post a Comment

0 Comments