Saturday, February 2, 2019

Lirik Lagu Jangan Main Gila Ayien Rahman

Mieza S | 2/02/2019 07:08:00 PM | 0Comments |
Lirik Lagu Jangan Main Gila Ayien Rahman

jgn main gila x4
wa fuck budak ni boi x3
lupunya betina tayang seksi boi
gua tak berahi boi
nak ajak kelahi boi
jangan nak langsi boi
seksi lu gua kan seksa
ini saksi gua paksa
propa gua x rasa
backup gua raksasa

gua perati budak ni di insta
budak ini budak baru nk up
zaman gua zaman valencia
budak ini budak baru VCLUB
konon show off kat ig telan pop
gedik gucci prada pala bapok
zaman gua xde zaman tiktok
zaman gua pergi terus tetok

mana agoh kata nak meludoh
sembang lebat acah nya pah ceroh
cakap macam dia sorang je segor
citer dia mengalohkan sekbos

belum borak
dah melalak
sibuk sorak
kain selak

mulut busuk bila start bercakap
duit kering sembang dia je segak
fxck boiiiiiiyeah

jgn main gila x4
wa fuck budak ni boi x3

mana
mana
mana maa
mana diax2
sekarang ni aku tak nak dah do
jangan laju laju nnti bodo
aku dh ckp tak boleh go
tapi budak ini x dgr bro

assalam pembenci
jangan banding suci
aku dengan kamu
boleh tengok siapa yg pergi
mana kata hikmat kalau kau rasa nak pegang takhta
takhta
jauhnya ku lambai rata rata purata mamai
laix4 do
dah langgar tembok bro
ni bukan techno
jaga jaga tempo
lu bukan bawa lambo
tapi lu takleh go
lu rap terabur
tambah pulak lu takbur
tak bermakna layan trap
aku layan migos
budak ni banyak cerita
tapi selebihnya banyak yang mitos
gua nak ajar cara flow do
dia menjawab boleh handle
tapi gearnya di natural
kaki yang lebih tekan pedal
jadi dia terbabas
gila la babas
pergi la mampus
malas beralas
aku humble
dia hamba dia hambar
ku tak sama
dia samar perlu samak FXCK

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.