Thursday, December 8, 2016

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

Mieza S | 12/08/2016 03:00:00 PM | 9Comments |

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

Sebut MEWANGI je, mesti teringat lagu MEWANGI yang dinyanyikan oleh Akim AF. Korang jangan salah sangka pulak. MEWANGI yang aku maksudkan bukan lah lagu yang dinyanyikan Akim AF. Ini MEWANGI lain. Sebuah produk yang dilahirkan oleh seorang bumiputera, Puan Ayu Azmera Abd Moin. MEWANGI telah mula diperkenalkan pada Februari 2016 oleh Syarikat NIZAYU PRIMA MARKETING. Dalam masa yang singkat tidak sampai setahun, jualan secara atas talian telah berjaya menembusi pasaran Singapura! Satu pencapaian yang sangat hebat. 

Produk MEWANGI telah pun terjual lebih dari 1.5 juta unit dan berjaya mendapat lebih dari 5 ribu testimoni positif daripada pengguna MEWANGI hanya dalam tempoh 5 bulan sahaja. Fuh. Power betul kuasa MEWANGI. Korang mesti cuba sebab produk MEWANGI terbukti selamat, halal, suci dan bebas daripada bahan berbahaya dengan membawa tagline Produk MEWANGI iaitu "Putih, Anjal, Gebu dan Cantik Menawan".


Majlis Perasmian Produk MEWANGI serta Memperkenalkan Pengasas Dan Duta

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

Puan Ayu Azmera Abd Moin, ketika di Majlis Pelancaran Produk Mewangi segak berbaju warna merah jambu garang dengan ucapan panjang yang sangat bertenaga dan bermanfaat untuk semua. Aku yang dengar ni pun, aduh. Ada aura positif yang dibawakan oleh Puan Ayu. Ucapan yang penuh semangat dan bertenaga tanpa sebarang noktah. Dalam ucapannya yang bertenaga tanpa melupakan wakil jualannya yang kini sudah mencecah 50 orang diserata negeri. Ada yang datang dari jauh, dari dekat. Dari negara seberang. Patutlah jualannya merebak dengan pantas. Sebab Puan Ayu sentiasa membimbing wakil jualan dan mereka pun memang antara wakil yang aktif. Bertuah Puan Ayu, positif semuanya! 

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

Majlis dirasmikan oleh Y.M Tengku Hishamuddin Zaizi Bin Y.A.M Tengku Azman Shah Alhaj. Tidak lupa juga kepada 6 orang peserta dari Rancangan 3 Juara dari kategori Irama Malaysia iaitu Nura, Zayani, Tyka, Rahman, Azizul dan Hazra. Mereka mendendangkan beberapa buah lagu untuk menyerikan lagi majlis. Pak Ngah pun ada tau. Dah macam konsert pulak. Paling best dengar suara Tyka. Muka nampak moden, tapi dalam hati masih ada seni yang dilupakan. Tebaik lah Tyka. Suara pun aduhai gemersik. Smeoga berjaya kalian memartabatkan Irama Malaysia di persada arena muzik tanahair. AMin ~

Noraniza Idris Sebagai Duta Produk MEWANGI

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

Siapa yang tak kenal dengan Noraniza Idris? Ratu Irama Malaysia yang tak pernah padam namanya dalam industri muzik tanah air. Walaupun kita dilambakkan dengan artis baru, artis segera, artis program realiti, namun nama Noraniza Idris masih kekal utuh untuk terus memperjuangkan muzik Irama Malaysia. Bukan senang untuk mengekalkan nama dalam industri muzik ni sebab terlalu banyak persaingan. Lagi pula, muzik Irama Malaysia sering dipandang enteng malah tak terpeduli. 

Anak muda lebih gemar dengan lagu - lagu yang lebih segar. Kan? Hehehe. Termasuk aku. Tapi, aku sentiasa hafal lagu Awallah Dondang. Kalau karoke mesti nak juga selit satu. Sebab best. 

Noraniza Idris telah dipilih sebagai Duta Produk MEWANGI kerana seiring dengan hidupnya sebagai seorang selebriti dan mempunya syarikat penerbitan sendiri. Beliau yang sentiasa sibuk dengan jadual yang padat perlu bijak memilih produk penjagaan kulit wajah untuk kekal segar, anjal dan gebu untuk kelihatam cantik menawan sepanjang masa. Sementelah, Noraniza Idris merupakan pengguna MEWANGI semenjak ia sudah di pasaran lagi.

MEWANGI sedikit sebanyak memudahkan dan menjimatkan masa untuk mengekalkan keserian wajah Noraniza Idris dalam kesibukan bekerja walaupun kekal aktif sepanjang masa. 


Produk Mewangi 

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura
MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

Mesti ada yang tertanya - tanya. Kenapa MEWANGI? MEWANGI sebab, produk MEWANGI yang memang sangat wangi. Bau botol pun dah boleh bau dia punya isi dalam. Hebat ke hebat? Bau chewing gum kuat betul. Macam makan chewing gum pulak. Hehehehe. Itu lah yang best. Bau yang sangat segar. 

MEWANGI Chewing Gum Soap 
Dihasilkan daripada madu dan kulit kayu manis untuk merawat jeragat, jerawat, melinfungi kulit, pencerah, menghilangkan kegatalan muka (akibat resdung) dan menyejukkan radang kulit.

MEWANGI Peeling Scrub
Skrub/lulur garam bukit untuk muka dan badan, membuang kulit mati, daki, menipiskan jeragat dan memudarkan parut, menghilangkan hitam di celah badan dan ketiak.

MEWANGI Cream
Dihasilkan dari gabungan 7 pati bunga dan serbuk mutiara serta SPF60 untuk meratakan tona kulit, menggebu, mencerah, melembut, menganjal seri, menaikkan aura dan seri wajah. Untuk kegunaan badan dan muka.

MEWANGI Penaik Seri 7 Bunga
Diformulakan daripada lilin lebah dengan 7 pati bunga untuk menyelesaikan masalah jerawat dan jeragat degil. 

Selain daripada 4 produk awal ni, Puan Ayu Azmera juga akan memasarkan beberapa lagi produk kosmetik pada masa akan datang iaiti Gincu MEWANGI dengan 4 pilihan warna, Bedak Alas MEWANGI, dan Minyak Wangi MEWANGI


MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura
Dah tak sabar sangat nak guna Produk MEWANGI
 Tak sabar aku nak guna Produk MEWANGI. MEWANGI Chewing Gum Soup tu ada tulis boleh hilangkan kegatalan muka sebab resdung. Aku pun dah tension sangat dengan resdung ni. Nak pergi event pun susah. 24 jam dengan tisu. Haish. Nampak tak professional langsung. Hahahaha. Malu weyh. 

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura
Bergambar kenangan bersama Encik Arol, wakil NIPVSB (technical media)  sebelum balik


Info Mengenai Produk MEWANGI

MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

Kalau korang berminat nak jadi dropship, ejen, atau nak buat pembelian boleh terus telefon mereka di talian seperti yang tertera.

Alamat MEWANGI
NO32-G, Blk 2 Jalan Elektron Nu16/N, Sek U16, Denai Alam 40160, Shah Alam Selangor, Malaysia

WEBSITE : www.mewangiofficial.com
Blog Pengasas Produk Mewangi : http://ayusigadisdesa.blogspot.my/

Talian HOTLINE : +6016 4447131 / +603-7813 7707

FACEBOOK : Mewangi Satu Dunia 

INSTAGRAM: Mewangi Satu Dunia 

YOUTUBE : TV Mewangi




MEWANGI Sudah Menembusi Pasaran Singapura

9 comments:

  1. emula ingatkan perfume.. rupanya skincare

    ReplyDelete
  2. wow..dah masuk pasaran luar tu..bagusnya. Nak cuba juga rasanya..

    yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  3. wahh semua artis dah buat produk sendiri..

    ReplyDelete
  4. menarik tu.. ada jugak nampak keluar berita kat tv aritu..

    ReplyDelete
  5. harga sekotak dalam RM59 - RM69 je :)

    ReplyDelete
  6. Nak order dan cuba mewangi? SAYA BOLEH COD Mewangi Area bangi, kajang dan putrajaya whatapp K.CT 0178810960. Pos seluruh malaysia :-*

    ReplyDelete
  7. Ciksha Stokis MewangiDecember 17, 2016 at 6:55 PM

    Hi semua! Yang nak cuba & order Mewangi, boleh whatsapp ciksha 017-3181894.

    COD area KL, Gombak, Ampang, Semenyih & Puchong.

    ReplyDelete
  8. SET TRIAL 3 IN 1 ( SOAP,SCRUB,CREAM)
    Bagi yg baru nak mencuba blh dptkan set trial. Segera Pm/wsap 0194059655-kak noli

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.