Tips Pikat Perempuan - Mieza S Mieza S: Tips Pikat Perempuan

Tips Pikat Perempuan

October 27, 2015


http://amiezasuhaini.sharethisstory.net/my-548674-7780

Tips pikat perempuan | Assalamualaikum. Sekarang ni dah serba moden. Tapi lelaki masih gagal lagi nak memikat hati pasangannya. Ramai yang menggunakan kuasa veto menggunakan barangan. Lepastu bila orang tu materialistik, mula tak suka. Ya, itu kesilapan manusia.

Terlalu mengambil mudah hal hal sedemikian. Tak nak membuang masa mengkaji apa yang pasangan suka. Macam aku, kalau orang tanya apa aku suka? Senang je. Aku suka puisi. Contoh lah kan, nak buat aku jatuh cinta dekat orang tu senang je. Buat rambut panjang sikit, lepastu ikat. Baca puisi. Pergh. Hahaha. Terus weyh crush. Tapayah susah - susah nak sadokan diri. Sado dengan vape tu trend je.

Pasangan yang suka lelaki macam ni jenis manusia yang mengejar glamor. Hipster gitu. Betul tak aku cakap vape dengan sado - sado ni baru na femes. Nanti hilang. Contoh lain nak pikat pasangan ialan senyuman memikat. Tak perlu kacak atau cantik. Cukup kalau pandai senyum paling bahagia. Kat situ dah boleh tarik hati pasangan. Nak lagi tips pikat pasangat. Nah, boleh jejak link ni ➡Tips Pikat Perempuan | Tips Pikat Perempuan

1 comment:

  1. assalamualaikum...kecik....hihihii....betullahh...patutlahh orang masih gagal nak tawan hati yaya...hahaahaha....tapi kan..,susah nak percaya laki sekarang ni...haihh..
    cik...minta kecik join giveaway ni ye....
    jawapan pendek pun jadilah..asal kan joinn..hihii...tq kecik... :)

    http://www.yayacendana.com/2015/10/peluang-mendapatkan-rangkaian-produk.html

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.