Menunggu giliran - Mieza S Mieza S: Menunggu giliran

Menunggu giliran

October 27, 2015

Menunggu giliran

Menunggu giliran | Hai semua. Korang buat apa tuh? Aku kat pejabat pos. Nak pos barang. Tak larat la. Macam puasa pulak. Sebab tak makan dari tadi. Nak tahu cerita kelakar tak? Aku duduk depan pintu automatik tu. Dia tak nak terbukak. Aku da malu dah tadi. Lepastu aku pusing lah lagi satu pintu. Nasib aku baik. Ada makcik tu baru lepas beli barang, dia lalu pintu tu. Bukak pun. Saja je pintu tu nak buat aku malu. Geram!

Menunggu giliran

Tengok lah. Berapa lama lagi aku kena tunggu. Dah la kaunter bukak satu. Sebab time rehat. Aku lapar ni. Terus aku blah. Cari pejabat pos lain. Alhamdulillah. Belum siap.lagi. Tapi kaunter bukak banyak sikit. Tak de lah jenuh aku na tunggu. Huhuu. Pengajarannya ialah makan dulu baru buat kerja. | Menunggu Giliran

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.