Jam Mahal - Mieza S Mieza S: Jam Mahal

Jam Mahal

September 08, 2015



Jam Mahal


Jam Mahal | Assalamualaikum. Pernah tak tiba - tiba kau tak pakai jam tangan ? Atau, sebelum ni kau bukan pemakai jam tangan. Tapi tiba - tiba kau pakai? Apa kau rasa? Pengalaman aku. Aku suka pakai jam. tapi tengok juga la jam macam mana. Sebab tak selesa. Dah lama sangat aku tak pakai jam. Jadi, kalau aku nak tahu sekarang pukul berapa, aku banyak tanya dekat kawan sebelah. Lain cerita kalau aku pakai jam tangan. Aku rasa seronok sebab aku yang manage masa tu. 

Setiap masa aku nak tengok jam. Naik motor pun aku tengok jam. Nak tahu berapa lama lagi nak sampai tempat yang aku nak pergi. Aku rasa macam susah sangat tak ada jam. Sekadar bertanya. Seberapa punctual kau bila berjanji yang berkaitan masa? 

Apalah gunanya kalau jam mahal, tapi kau ta reti nak menepati masa? | Jam Mahal


1 comment:

  1. suka pakai jam..klu x pakai tu..rasa x senang hidup... sbb xtau pukul bpe.. kdg tlupa... tpksa merujuk kat jam handphone.. hihiih

    ceria2 ke blog elly.. ;)
    ESP SHAKLEE RAHSIA AWET MUDA SEMUA....

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.