Nasi Lemak Instant

Nasi Lemak Instant

Nasi Lemak Instant | Assalamualaikum. Waktu pergi Workshop by Wawa Idris, banyak sangat sponsor yang terlibat. Antaranya ialah Salees Food. Memang awesome sangat barang sponsor yang dia bagi. Sebelum ni memang tak pernah terfikir langsung pasal eh nasi lemak pun ada instant ke? Ingat maggi je.  Tak sangka kan. Wujud juga nasi lemak instant, Dan ini memang pertama kali aku dengar.

Antara banrangan lain yang Salees Food sponsor ialah chicken slice, kacal dhal, dan kuih siput. Mak aku puji. Kacang dhal tu memang sedap sebab rangup. Selalu kalau beli kacang mesti keras kan?  Kesian atuk - atuk nak makan. Boleh patah gigi diorang.



Chicken slice aku rasa sekeping je. Yang lain adik aku dah bedal dulu. Memang tak sempat. Masa tu pun aku busy nak buat benda lain. Dapat rasa satu pun jadi lah. Ni nak cerita pasal nasi lemak. Memang nasi lemak ni aku tak dapat rasa sikit pun. Sebab aku busy sangat - sangat. Nak dijadikan cerita, pagi Ahad tu adik aku dah buat nasi lemak ni sebagai sarapan pagi. Hamboi hamboi. Boleh bayangkan tak, budak umur 11 tahun masak nasi lemak? Gila power.

Aku dah kata dah, nasi lemak instant ni memang senang sangat nak buat. Adik aku cakap sedap. Sambal dia memang best. Family kitorang ni jenis tak suka sambal manis. Rasa pelik. Adik aku yang jenis demand ni cakap nasi lemak sedap. Kau rasa dia ni menipu ke tak?

So, sesiapa yang memang suka travel, duduk bermastautin kat negara orang lepastu rasa rindu dengan nasi lemak dekat malaysia. Serius, aku suggest kan nasi lemak instant ni. Memang terbaik. Untuk maklumat lanjut boleh la korang contact diorang :

Fanpage Nasi Lemak Instant + Instagram Salees Food


Nasi Lemak Instant

Post a Comment

3 Comments

  1. wahh kalo p overseas senang la.. bwk benda nie je.. kebuluq toi cari nasi tahun lepas.. huhu

    ReplyDelete
  2. Semakin canggih di zaman nie, dah ada banyak instant food, sesuai utk traveller yang pegi ke oversea...

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.