ROOFTOP FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA



ROOFTOP FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA

ROOFTOP FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA | Assalamualaikum. Hey, Ada gerakan Illuminati apa pula kali ni. Aduhhhhh. Macam amaran keras !!! Rilek - rilek, sabar - sabar. Jangan panik. Aku cuma nak bagitahu, ROOFTOP FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA DI MALAYSIA akan tiba tak lama lagi. Yohuuuuuuu !!!! Lompat bintang kejap. Kosongkan semua tarikh korang dan datang  ke ROOFTOP @Campbell Complex, Kuala Lumpur pada 13 September 2015 untuk melakar sejarah bersama  FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA yang bertama di Malaysia. Ayuh !!! Jangan lepaskan peluang untuk menjadi sebahagian dari sejarah. 


ROOFTOP FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA


Harga tiket hanya rm 20 untuk seorang. Banyak aktiviti yang akan diadakan sepanjang festival berlangsung. Antaranya live concert, live band, live comedy, stage games dan banyak hadiah untuk dimenangi. Korang akan berpeluang untuk berjumpa dengan artis kesayangan orang. Selain tu, instafemes, tweetfemes dan blogger akan turun padang untuk bersama - sama menggegarkan  FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA.

Korang suka shopping??? Wah, jom - jom. Korang memang kena datang. Ada instashop, bazaar dan foodtrucks. Meriahnya ^_^. Macam tak sabar je. Korang eksited tak? Kalau korang eksited gile dengan Festival Muzikal Merdeka ni, boleh lah terus menghubungi untuk membuat sebarang tempahan tiket atau pertanyaan lebih lanjut kepada --> Akid Akram + 018-3252909 (viber, whatsapp, call, sms). Jumpa korang dekat FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA | FESTIVAL MUZIKAL MERDEKA

Post a Comment

5 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.