#Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya - Mieza S Mieza S: #Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya

#Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya

July 13, 2015



#Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya
 
 
#Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya | Assalamualaikum. Weyh lapooo. Menggugat iman betul la tajuk cabaran #Cabaran20Hari untuk hari ni. Betul betul buat aku kepayahan menahan sendu. Huhuuu. Menu Wajib Pagi Raya yang selalu mak aku sediakan ialah rendang daging dan ayam. Ni memang febret. Lepastu yang lain lain macam nasi impit, tak pun nasi minyak. Letupat dah tak da. Tak siapa pandai buat dan rajin. ^_^
 
 
#Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya
 
 
Aku ni kejam and tak malu. Aku memang peminat dengan lontong. Sangat sangat. Setiap kali raya mak aku memang tak akan pernah sediakan menu ni. Sebab menu ni macam agak menyusahkan sikit. So bila aku beraya rumah orang tanpa segan silu aku akan tanya " Ada lontong tak?" . Nampak tak? Tak kisah la siapa pun dia. Kalau sedap mau bertambah. Tapi selalu memang akan bertambah. Pernah sekali tu, makcik tu siap bungkuskan untuk aku makan kat rumah. Sayang tuh. :) 
 
 
 
#Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya
 
 
 
Air yang wajib ada di pagi raya ialah air sirap. Cepat mudah dan sedap :) Eksited nak raya, menikmati semua anugerah makanan ni. Nyummy | #Cabaran20Hari - Menu Wajib Pagi Raya

1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.