LAYAKKAH Tuah Dserap masuk Mentor 2014 - Mieza S Mieza S: LAYAKKAH Tuah Dserap masuk Mentor 2014

LAYAKKAH Tuah Dserap masuk Mentor 2014

February 02, 2015


Tuah Mentor Legend



LAYAKKAH Tuah Diserap Masuk Mentor 2014 | Assalamualaikum. Semenjak ada Mentor ni nak kata aku lekat dekat tv pun tak de lah sangat. Tapi sejak akhir akhir ni aku suka pulak nak menghadap tv menghabiskan masa untuk tengok rancangan mentor. Minggu lepas aku tidur awal. Jadi aku tak tahu siapa yang tersingkir. Sangat terkejut bila Tuah disingkirkan. Apakah? 



Video di atas adalah video masa Tuah nyany. Bagi aku memang superb ah suara dia. Tapi aku tak puas hati kenapa dia boleh tersingkir. Mula mula dapat undian juri awam sebanyak 90%. Tapi aku pelik kenapa tiba tiba dia pulak yang tersingkir. Ah tak aci !!! 
Tengok tengok minggu ni, Aina pula yang tersingkir. Suara Aina sedap kod. 





Berikut adalah komen komen yang datang dari facebook yang aku kutip dalam blog blog hiburan. Betullah andai saja kalau Aina dan Tuah tak diserap semula kemungkinan ramai yang akan memboikot rancangan realiti Mentor tersebut. 


Aku dah dapat agak perkara macam ni akan berlaku. Mendapat undian tinggi sepanjang program berlangsung  tapi last last kena singkir masa penyingkiran. Selalu  terjadi dalam banyak program realiti seperti rajalawak dan akademi fantasia. Lepastu tup tup kena serap masuk. Entah apa apa. Surprise yang dah basi. Memang aku sokong kalau Aina dan Tuah diserap masuk tapi aku menyampah dengan idea macam ni yang dah basi. Hampir kesemua rancangan realiti macam ni. Nanti tiba tiba yang diserap masuk tu lah pula yang akan jadi juara. Macam tak biasa -____-


Kesimpulannya , Tuah memang LAYAK. 


3 comments:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.