Berbuka puasa - Mieza S Mieza S: Berbuka puasa

Berbuka puasa

June 18, 2013






Assalamualaikum. Salam satu Malaysia :) Hak hak hak. Hari ni mungkin hari bahagia bagi kecik. Hari ni hari pertama kecik berpuasa di Uitm sebagai anak perantau. Cewahhh. Puasa ganti, mungkin. Walaupun ke sana sini pergi kelas nak menuntut ilmu tu kena panjat tangge sampai dua tiga kali, kena naik bukit sampai nafas tercungap, tapi tak rasa penat pun.


Mungkin Allah memelihara kami, insyaallah. Nak tunggu pukul tujuh tu. Alahai lambatnya lah kan. Buang lah masa kejap buat nota nota untuk subjek ACC106. Lecture dah marah tadi suruh kami semua drop subjek tu kerana tak dapat nak jawab soalan dia. Soalan nya apa ye?


Makna konsep akaun kod. Tah lah. Tak ingat sangat. Hehhehe. Yelah tak faham dah bahasa inggeris. Jadi kena lah bekajar sendiri. Buat studygroup. Kan kan. Jadi nak cerita kat sini, indahnya berpuasa saat sedang menuntut ilmu. Allah memberi pahala dalam menuntut ilmu setiap langkah kaki ke majlis ilmu. Alhamdulillah.


Tadi, masing masing bergelak tawa, tiba-tiba azan. Wah kelam kabut semua amik air. Hahhaa.. Jiwa kacau lah. :) . Laka laka je mereka. Yang penting, hari ini dah disempurnakan. Semoga hari esok lebih baik pada hari ini ^_^

3 comments:

  1. alhamdulilllah kak :D Ina pun puasa jugak ... Huhu ... :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. ameen.. :).. moga dipermudahkan urusan.. :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.