Kembali Lagi


Rata-rata pada hari ini semuanya dok kecoh pasal UIA yang berkahwin lagi. Ye dok? Apa salahnya. Perkahwinan adalah sesuatu yang mulia. Saya mewakili pihak "KanvasDakwat" ingin mengucapkan selamat pengantin baru buat UIA. Semoga cinta yang terjalin akan terus berkekalan hingga ke syurga. 

Tanggal 23 haribulan adalah hari terakhir kecik bekerja mencari rezeki sementelah SPM yang telah berlangsung dan mendapat keputusan yang  tidak lah berapa baik lagaknya. Kecik di tawarkan untuk menyambung pengajian di UITM - Segamat.


Tak sangka. Akhirnya kecik akan menjadi pelajar semula. Diharapkan semua pembaca yang setia akan mendoakan kebaikkan untuk kecik dalam menempuh perjalanan sebagai seorang pelajar. Yakni pelajar yang menggagahkan dirinya mencari selautan ilmu dalam perjalanan kehidupan nya. Amin~ . 


Rasanya cukup lama kecik tak menjengah blog sahabat sekalian. Apa khabar? Kalau korang baca entri penuh dramatik dari sekecik kecik ni, silalah tinggalkan link entry terbaru korang. Kecik nak baca. Sekian. :) 





Post a Comment

3 Comments

  1. wah tahniah :)
    jemput join :)
    http://fiqansz.blogspot.com/2013/05/segmen-grab-header-by-fiqa-nsz.html

    ReplyDelete
  2. wahh tahniah ye..semoga sukses selalu..sentiasalah jaga diri ye ;)

    ReplyDelete
  3. err, bukan UAI ke? takpe takpe. boleh dimaafkan :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.