Review Jobdirumah - Sila Click



Hai semua. Lama rasanya tak hudpate belog. Busy keje meyh. Penat. Asyik 12 jam 12 jam. Satu hape pun tadak. MAAF ! Comment pon masih berbaki berbelas lagi. Tak sempat nak approve lagi lah. Maaf ! Harini kecik nak review pasal Job dirumah. Yang sememangnya satu agen untuk orang-orang yang masih mengangggur sementara menunggu panggilan dari mana-mana pihak untuk sambung belajar, Selain tu, suri rumah yang ingin membantu suami pun boleh jugak join mende ni. Dijamin halal dan dijamin keberkesanan nya.


Antara bidang-bidang pekerjaan : 

- Bertanggungjawab membantu mengumpul maklumat dari internet
- Masukkan maklumat ke dalam sistem
- Membuat kajian maklumat yang dikumpul
- Menyediakan laporan dan kerja kerja am yang berkaitan

Syarat-syarat kelayakan : 

- Tahu menggunakan komputer dan internet
- Microsoft Office (word & excel)
- Mesti boleh menulis, membaca dan faham bahasa inggeris *kalau tak tahu kan boleh google translate ^_^
- Mempunyai komputer dan laptop
- Ada ekses ke talian internet 24 jam
- Berumur 18 tahun ke atas
- Mampu bekerja tanpa pengawasan
- Berupaya mengikut arahan
- Bersedia untuk kerja keras
- Berfikiran posotive dan terbuka
- Bermotivasi dan mahu belajar
- Seorang yang rajin bekerja
- Mempunyai disiplin yang sangat tinggi

Contoh kekosongan jawatan : 



Apa yang menariknya tentang Job dirumah ni ialah mereka memang 100% tidak terlibat dengan sebarang Skim Cepat Kaya, jual beli matawang, perniagaan MLM atau pyramid, atau sebarang perniagaan online. Mereka hanya membantu kita untuk mendapat kan pekerjaan yang dipilih oleh kita sendiri. 

Percaya atau tak ?Mereka telah berjaya membantu lebih daripada 10,000 orang menjana pendapatan dalam bidang online freelancing sejak di lancarkan pada 2011.

Mereka menjana antara RM500 - RM7000 sebulan, bayaran keseluruhan sehingga kini adalah melebihi RM200,000. Bayaran ini di buat setiap hari bekerja dengan minima 1 jualan atau RM20.00. Wow !! Itu kan ohsem. Tak perlu pergi kerja dan menghadap ribuan kereta yang memenuhi jalan raya. Tak perlu serabut kan otak nak memikirkan tentang masa lunch perlu membazir duit untuk break. Hanya kerja di rumah. Job selesai, duit masuk. ! Pergh !! Terbaik . 

Antara testimoni pelanggan Job dirumah :



Yeah ramai yag tertanya-tanya kenapa perlu bayar RM 50 bukan? Jawapan nya mudah saja. Bayaran RM 50 tu adalah untuk pihak mereka menyediakan khidmat yang di tawarkan termasuk perbelanjaan seperti web hosting software dan membayar gaji pekerja untuk menguruskan semua aspek didalam laman web seperti khidmat pelanggan , pengiklanan , jualan dan teknikal :)

Kenapa perlu was-was lagi? Korang google je lah untuk mendapat kan maklumat lebih lanjut mengenai Job dirumah. Dah ramai yang mencuba, termasuk kecik sendiri :p  , masih tak percaya lagi? Dah ramai juga blogger pemes yang membuat review dan menjoinkan diri dalam perkhidmatan ini dan mereka berjaya. So, korang bila lagi? Dari asyik tunggu orang click iklan je kan? Bosan tataw nak buat apa , baik korang join perkhidmatan ni. Tak rugi taw join, selain menambahkan pendapatan sampingan korang jugak boleh tambah pengalaman bekerja. 

Apa tunggu lagi. Anda berminat ? Click --> Job dirumah. Tak perlu was-was dan menyesal. Sebarang soalan yang ingin ditanya, boleh lah terus ke Job dirumah dan bertanya kepada admin yang menguruskan web tersebut kalau masih lagi was-was untuk mendapatkan perkidmatan mereka. 

Post a Comment

6 Comments

  1. belum terfikir lagi sampai ke situ..:)

    ReplyDelete
  2. tips yang paling penting. awak kene padam verfied huruf nnty susa org nak komen. background tuka kasi nampak menarik bia orang suka jejak kat blog :) ag penting letak shoutbox nnty orang lain boleh tinggal jejak :)
    tu je kod. saye pon baru ag

    hi hi hi. saya tak faham. padam verfied huruf. backgroud nanti saya cuba buat. shoutbox juga saya tak faham. minta tolong ya. hi hi hi

    ReplyDelete
  3. pernah dgr.. tapi serik nak join keja2 yang ada mintak modal ni.. dh bnyk kali tertipu oleh pihak x bertanggungjawab..

    Jemput join segmen ni kalau belum.. 100 penyertaan TERAWAL akan dapat Sticker Fridge Magnet @ Button Badge dari Cenderahati Akamika Gift .. Cepat!! Cepat!! Hehe ^_^

    http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/02/segmen-ucapan-selamat-hari-lahir-buat.html

    ReplyDelete
  4. saya pernah kena tipu. bayar RM50 dan suruh cari nama dan alamat. tapi bila dah hantar, sesen tak dapat dan orang tu bagi pelbagai alasan. saya tak halalkan RM50 tu. bukan senang nak cari duit tapi dia senang2 menipu

    ReplyDelete
  5. salam , betol ka benda ni ? saya nak daftar tapi takur terkena lagi .. setakat ini sampai bulan july ni , dah dapat berapa yaa .. ? kalau betul dibayar dan boleh dapat bayaran .. saya nak daftar .. untuk bantu keluarga saya ..
    selalu ke duit masuk ..
    kalau boleh reply di web ye
    saya perlukan .. skongan awk

    ReplyDelete
  6. berapa u dah dapat since join kerja ni? is it trusted? please reply..tq

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.