Salah aku




Mungkin boleh dikatakan pada orang, entri ni hanya untuk engkau seorang. Aku nak mintak maaf sebab
tadi aku call kaw. Just sebab nak dengar suara kaw #aku cuma rindu. Tapi macam tersalah time je. Ye, aku taw aku yang salah sebab kacaw kaw lagi kan?

Aku tataw nak kasi reasOn ape kat kaw sampai kaw berpuas hati dengan jawapan aku. Kaw belum cukup mengenali aku mungkin. Sebab kecik pun nak gedik jadi macam sekarang. Yeah, memang. Memang aku gedik kod. Aku tak suka besarkan benda kecik. Tapi aku suka lari bila masalah perasaan timbul. Sebab aku sikit pun tak nak terjebak membodohkan orang.

Tunggu kaw angkat rasa macam ada bom atom tunggu nak dilempar atas kepala aku. Sebab ade terselindung rasa malu yang membuak-buak dalam jiwa. Tapi aku bodohkan je, sebab terlalu berharap kaw angkat call aku dan sudi berbicara sedikit cuma. Hanya untuk menghilangkan rindu aku mungkin.

Tapi .. K aku mengaku lepas kaw habis cakap aku letak call, air mata aku mengalir ta semena-mena. Aku tak mintak pun air mata tu hadir. Tah. Sedikit rasa macam .. T_T lupekan. Aku bukan sesiapan pun nak cakap pasal  kaw. Lagipun aku memang tak layak rasanya. Nanti kaw cakap, aku ni ape pulak. Bende kecik pun nak jadi gini.

Tiba-tiba hati aku macam kene sentap. Cara kaw jawab telefon. -_- bukan sebab kaw tengah bizi buat assigment, tapi cara kaw bercakap dengan aku , macam dah menyampah sangat je. :'( . Siyez kecik aty kod. Niat nak tanya kabar kaw, nak tanya kaw da makan ke belum, nak tanya kaw sihat ke tak, nak tanya keje sekolah banyak ke tak, tapi .. bila panggilan aku , kaw layan macam tu aku jadi terkecik aty. *sory

Saat aku menaipp ni pun, air mata aku mengalir lagi. Nampak lah kat situ air mata aku murah sangat. Tapi bukan untuk kaw. Just untuk tunjuk kebodohan aku. -_- , Semalan kaw suruh aku tarik balik ape yang aku cakap,bila aku dah tarik, kaw buat macam ni pulak. Kaw taw tak aq sedih? Sedih dengan kaw. 

Rasa macam kaw dah .. Tade pape. Kaw suruh aku jadi macam dulu. Aku cuba nak jadi macam dulu tapi  kaw, .... 

Mintak maaf lah aku publish kat sini pulak cerita murahan aku. Aku dah segan nak text kaw. kaw bukan tunggu text aku pun. Kaw bukan nye ikhlas pun nak baca text aq. Dah tadi marah aku :'( Sama-sama taw. 

Weyh, dah aku promise. Tak kacaw kaw dah. Aku takut aku sakit kan aty kaw lagi. Aku ni dah banyak kekurangan. Tak pernah ada keistimewaan pape pun kat aku yang buat orang suka kawan dengan aku. Aku banyak buat orang sakit hati, kecik hati. Aku tak reti nak jaga hati orang. Aku takut semuanya. Kbye. Terima kasih sebab pernah sudi singgah jadi kenangan lalu dalam hidup aku walau untuk seketika cuma. Aku hargai setiap saat dan kisah kaw saat kitew bersama :')

Post a Comment

3 Comments

  1. saya bukan nak masuk campur..tapi saya arap awak banyakkan bersabar k?

    ReplyDelete
  2. lumrah dunia awk...
    tanpa sayang akan hilang semua...
    sabar... allah ada... ;)

    ReplyDelete
  3. sabar...
    allah ada dengan kamu...
    insyaallah... :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.