30 Januari 2013 - Mieza S Mieza S: 30 Januari 2013

30 Januari 2013

February 02, 2013
sahabat yang baik ialah sahabat yang sanggup memberi 
pinjam payung kepada kita saat kehujanan
meski dia sendiri yang akan kebasahan :D 

Assalamualaikum. Yeah. Hupdate entri untuk kali kedua XD *takpe kan? Dari haritu kecik nak hupdate pasal ni. Tapi asyik tak sempat je bak hang. Dah rasa free sikit. 30 Jan 2013 haritu kecik wif bFf kecik kuo.

Setelah lama terperap dalam rumah lalu tak mendengar sepatah haram tentang dunia luar. 

Malu wooo, sampai KTM lari punya lari, tersangkut dekat pintu. Boleh pulak duduk situ diam-2. Macam lawak je weyh -_- , masuk KTM terus duduk tak tentu arah. malu tahap tenuk kene gelak denga beruk. Orang dalam ktm semua memandang penuh simpati tergelak kecil.

Aku hempuk kang. Macam tak pernah malu. *duduk pandang bawah. Acah-2 tengah tengok konsert retis korea XD (tak minat pOng -_- )

Sampai ke destinasi g beli tiket wayang. Semua cerita 18 tahun ke atas. Ngek betul lah. Yang g beli tiket tu pun bijak. Bukan abang uh nak tengOk ic pong. 1 cerita je yang suitable untuk kanak-2 macam kecik nih. Layan cerita juvana.


Gilew benci tengok muka Shanaz dalam cerita ni. Macam terencat. Menjadi gile watak yang dia pakai uh. Terbaik. (y) <-- *acah-2 facebOok pulok -_-

Sementara tunggu movie start kitorang jalan-2 satu mall. Kecik borong kudapan. Anak-2 taw tak kudapan tu ape? Kudapan tu yang korang panggil 'jajan' zaman muda mudi dulu :p *nak bawak masuk dalam wayang. 

Lepastu kitorang main game sampai lebam/ Tapi belum sempat nak lebam. Pokcik muda yang jaga game tu memang nak kene hempuk ngan batu bata. Jual token tapi semua game kene main guna kad. *mencaci maki 5 saat! 

terbuang sudah masa yang ada. Takpe. Janji seronok. Kitorang ternampak tempat yang amek-2 gambar dalam satu bilik kecik. Lepas snap picture, picture tu keluar panjang-2. Apa tah lah nama dia. Gabar tu kecik sangat -_- , tapi sumpah lawa. Sebab tempat tu terang giler. 

Ambik kesempatan guna kamera kecik yang mahal sangat hasil dari mintak simpati makcik nak pinjam sehari buat harta pusaka. :) Makcik baik hati kasi pinjam. Janji jangan buat rosak. 

Ni lah hasilnya :D









Abaikan muka buruk aku -_- , oke gojez buang masa dalam bilik comel tuh. Hahaha. Lepastu penat. Sampai rumah da pukul 8 lebeyh. Lepak jap rumah si bff ni sampai lebam. Begitulah cerintanya :)

//Mohon undur diri. 


1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.