Terima Kasih - Mieza S Mieza S: Terima Kasih

Terima Kasih

January 20, 2013
Assalamualaikum. Maaf, kecik masih belum mengantuk. Maka sedaya upaya mensetiakan otak dan jari jemari untuk terus menaip entri. Yang pasti, entri pagi buta ini seestinya akan porak peranda. Hahaha.  Oke layan geng.

Nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat someone sebab pernah sudi jadi kawan kecik. Kenal kaw mungkin tak pernah langsung buat kecik terfikir sampai jadi macam ni cerita persahabatan kita. Ya memang. Memamg kaw selalu ungkit cakap kecik ni ada ramai kawan. Hilang kaw, sikit pun kecik tak heran. Ya. Tu tanggapan bodoh kaw. Pahal selama ni kaw tak pernah sedar, air mata kecik ni memang selalu sangat jatuh sebab kaw.

Kecik menangis pun kaw tak pernah pedulik. Malahan kaw marah dekat kecik sebab buang masa menangis untuk kaw. Dah kalau kaw sakitkan hati kecik, masih mampu kecik nak senyum? Tak. Kecik bukan macam kawan kaw yang lain. Yang boleh tahan marah kaw, maki kaw. Kecik tak boleh. Sebab kecik sayang kawan kecik.

Tak de pon istilah lama ke baru ke sekejap ke. Semua yang sudi kawan kecik, semua tu lah kecik sayang. Tapi sikit pon kaw tak pernah hargai ape yang kecik buat untuk kaw kan kawan? Kaw cuma pandai tuduh kecik nak carik point kaw. Dah kecik diam pon kaw masih lagi nak marah-marah kecik. Cakap kecik itu ini. Kecik sabar je dengan kaw.

Tak tahu lah dah berapa banyak kaw gebang kecik, tapi kecik still terima perangai kaw yang cukup perahsia tuh. Kecik desak desak kaw untuk bagitaw tentang diri kaw, kaw suruh kecik fikir sendiri. Kecik belum cukup matang nak menilai orang dalaman luaran dengan cara dia, Maaf. Kecik tak hebat macam kaw. Macam kaw menilai perangai kecik.

Memang. Tak dapat nak menafikan. Memang kecik suka kawan dengan kaw. Waktu mula-mula kenal kaw, kecik dah gelak-2 macam member lama. Padahal nama pun tataw kan? Tapi tu dulu. Before kecik taw nama kaw. Lepas tu semua nya rahsia. Lepastu semua nye kecik yang kene mulakan dulu. Kalau kecik diam kecik yang kene marah. Kaw diam tak pe. Kaw salah kan kecik. Kaw cakap kaw tade modal. Dah kecik pon sama macam kaw, tapi kaw ? .. Tah, kaw ego.

Kecik tak faham kenapa kaw perlu buat kecik macam ni. Dah kecik mintak maaf pun kaw masih lagi tak nak maafkan kecik sampai bila-2. Sumpah lah kecik aty gilew dengan kaw sampai bila-bila. Dan sampai bila-bila pun aku ingat meej terahir yang kaw kasi kecik.

Pergh sampai aty kaw arn :'( xpnh ag pmpn wt aq cmni.. xpe r weyh, kaw lpe kan je aq neyh :'(( tke care,,

Dah mesej kaw macam kaw mengharap kecik untuk pujuk kaw. Mengharap kecik untuk kawan dengan kaw, tapi kaw layan kecik ni macam sampah kan? Kaw suruh call, kecik call. Semata-mata nak mintak maaf. Tapi kaw ta angkat. Kaw cakap kaw tidur. Tapi *kecik tak rasa kaw tidur. Kaw sengaja menguji kecik sejauh mana kesabaran kecik kan? Sebab kecik pun pernah buat macam yang kaw buat dulu.

Kaw sendiri cakap kaw selalu menyusahkan kecik. Padahal kecik dah cakap TAK TAK TAK. Tapi kaw tetap dengan apa yang kaw cakap. Kaw langsung tak nak dengar cakap kecik. Sampai satu masa, kecik putuskan hubungan dengan kaw. Yelah, apa guna kawan tapi kaw layan kecik macam tong sampah -_- , kan? Kawan, terima kasih sebab dulu kaw pernah jadi kawan kecik. Kecik tak kan lupakan kaw.

Kecik post dekat sini, sebab kecik nak menaip. Nak meluahkan apa yang kecik rasa. Apa yang kecik pendam. Sebab kaw sendiri tanak dengar luahan perasaan kecik :'(,  Kawan yang hilang mungkin akan diganti dengan lebih baik. Tapi yang lebih baik itu tak akan sama dengan yang pergi :')  kbye



//Terima kasih sudi jejak entri busuk ini <3

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.