Esok di HKL - Mieza S Mieza S: Esok di HKL

Esok di HKL

January 21, 2013


Assalamualaikum. Hmm, alaaaa. Malas nya nak menaip. Penat lah. Dok join segmen la GA la sampai lebam tangan,, Hahahaa. *propa je lebih gedik ni :p , jeles lah tu. Esok kecik nak g HKL. Ada appoiment dengan doktor. Esok doktor cakap nak cabut benang dekat tempat pembedahan haritu. Grr. Rasa macam seram je weyh. 

Borak-borak dengan Hell Toi, rakan chatting kecik. Boleh pulak suruh bayangkan kalau kitew tarik benang tu, tempat jahit tu mesti terbukak balik. Mahu nye meraung tak? Ta dapat dibayangkan. Rasa seram  lah kan. Tapi bila tengok benang tu rasa geli pulak. Macam mana benang yang kitew jahit kat baju sekolah ada kat badan -_- macam  pelik. Okay lah. Nak tidur ni. Kecik kena tidur awal. Selamat malam sayang-sayang semua <3




2 comments:

  1. aishh...ngilu plak rasa..
    tarik benang kt kulit...eee~~

    @___@

    ReplyDelete
  2. insyaallah dear xde pape once kulit dh elok bcntum, bnang tu trik sng nati...tp sakit la hehe

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.