Songsang - Mieza S Mieza S: Songsang

Songsang

December 25, 2012
Assalamualaikum kepada semua pembaca-2 yang dikasihi dan dirahmati Allah sekalian. *macam banyak je yang nak bace blog haku -__- . Nampak sangat permainannya kat situ. Pada pagi yang serba amat kebaikan cuacanya, maka kecik pon bukak lembaran baru lalu memulakan post.

Agak terkial-kial nak memulakan penaipan (kata dasar awal : taip) , terfikir-fikir tajuk yang paling sesuai. Takut-takut ada yang terkecik hati pulak. Tapi apa pun tajuk ni memang tak ada kena mengena sama ada yang masih bernafas atau pun telah dimamah tanah :)

Sebenarnya kecik cuma nak promote hasil karya sahabat kecik. Beliau juga merupakan seorang blogger. Dah lama mungkin berkecimpung dalam dunia blogging cuma namaya masih tak segah "YUYU ZULAIKHA" si rama-rama comel. Beliau masih lagi ingin memulakan tapak. Sama macam kecik juga :) Masih newbie lagi.

Akid ni ada bakat dalam penulisan skrip. Cita-cita dia nak jadi seorang pengarah filem. Insyaallah. Doakan sahabat kita ni. Okay, tajuk story nya "Songsang" . Mengisahkan tentang pergolakan remaja di alam persekolahan. AMARAN : CERITA INI TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN SESIAPA HANYA WATAK-2 DI AMBIL DARI ORANG TERDEKAT UNTUK MEMUDAHKAN JALAN CERITA. Nak tahu lebih lanjut, ? Maklung lah kecik ta reti sangat na buat sinopsis sendiri dalam masa yang serba singkat -__- Cerita ni dalam bentuk PDF, so korang kenalah download untuk tahu kisah nya. Seriosly, kecik memang peminat novel. So sedikit sebanyak kecik baca, kecik kasi thums up lah. cerita yang dibawa , cara penulisan, ringkas bergaya. Dan mudah difahami.



Selamat membaca.
Sekian saja entri busuk kali ini dan terima kasih kerana singgah :) 


7 comments:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.