tak payah nak kerek-2

pagi ni mood aku happy je tapi aku nak carik pasal dengan orang yang carik pasal dengan aku. boleh kan? sebab mak cakap baik dibalas baik :)

tengok nih.


memalukan? kaw punya pasal lah bukan aku. yang penting kaw PENIPU. apa cerita disebalik takbir yang tak terungkai nih? meh aku nak gosip. aku baru je masuk lam GROUP blogger. aku post la entry baru aku. lepastu budak bengong ni COMMENT. 'please'.?  hotak  kaw. 

aku pun dengan selamber land follow jela. tak kesah pon nak follow sesiapa. kaw baik dengan aku , aku seribu kali lagi baik dengan kaw kan. 

aku usha dashboard. hah. rasa macam nak hentak helmet aci jual sayor belakang rumah aku dekat atas kepala dia. dah lah newbie nak kerek pulak. aku pon newbie gak tapi hormat senior. bangang gila. sorry to say. ni salah satu blogger yang patut kena hentam. memalukan lah weyh perangai kaw. cakap jela suruh follow. tayah la kaw nak kencing aku cakap dah follow.

aku dah sound kaw pon boleh kaw buat bodoh macam kaw paling HOT dan paling pandai dekat situ kan? macam tak bersalah je gaya kaw kan? huntong BAJET hebat doh. 


aku nak kutuk kaw la. kaw pun dah buat tahik kucing dengan aku kan? tapi takpe la. aku budak baik bukan macam kaw. PENIPU :) 


elok-2 follower kaw bertambah sekor. hilang balik. PADAN lah muka weyh. aku harap sampai bila-2 pun tak jalan. sebab kaw kaki kencing weyh. mesti ramai yang dah kene. depa banyak follower tak sedaq hg kencing depa. depa pike hg follow depa betoi-2 padahai. tak da makna lah. 

aku memang suka kecoh bende kecik, tapi yang kecik ni lah yang patot dibanteras. KAMI jujur bukan PENIPU macam dia :)





Post a Comment

7 Comments

  1. betul betul marah ni... sabar erkk.. sya da biase kene.. ade 5 orang dah buat camtu.. ingatkan betul betul follow, rupenye minta orang lain je follow... tak kesah pon org camni sebab dia tak kan lama..

    ReplyDelete
  2. Btul tuu , slalu kena jgk:( Kalau pasal poll yang awk tnya saya tuuu , saya tak tahu laa , sbb kakak saya yang buat kat saya , tapi jangan risau , awk boleh suruh kakak saya tolong ni link blog dia --> http://missobsesi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. pon penah kena , nasib laa .

    sbum follow to check betoi2 dia btul ke da follow kita . hihihi :)

    ape2 pown belog ni oshem ! cun ~

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.