pergi pesta buku SACC Mall

bahawasanya tadi aku pergi SACC Mall ditemani Akid Akram. Dia datang dari Bandar Sunway mungkin hanya sebab nak teman aku kod~ gamaknya lah. maklum saja lah sahabat baik aku sedang meraikan kejayaan nya sebab mendapat tempat pertama dalam kawad kaki peringkat kebangsaan sebab menerima jemputan dari mana tah.

aku lupa lah pulak. ada mama blogger ni upload gambar depa tengah kawad sebab anak dia pung ada masuk gak. bertempat di Johor Bahru.

berbalik semula cerita tadi. OMG! sat-2 nak lompat katak. I jumpa Ramlee Awang Murshid tokk. Excited tahap lembu nak bertelur je. malu-2 miaw nak tegur. pergi cakap OMG! kuat-2. makanya beliau terperasan. kan dah termanggu-2 kat situ. hahhaa.

niat dihati aku nak beli buku latihan SAINS soalan-2 periksa tahun-2 lepas. tapi tak jadi aku g beli buku rujukan untuk komsas. malu lah pinjam lama-2 dengan cikgu BM. aku kan pemalu. *pemalu 'sangat'.

Lepas tu jalan-2 kat tasik. tak sempat tawaf penat mak tokk. kaki lenguh taw. tapi gedik-2 dok posing ala-2 model amarika tuh. gedik terlampau bhai. tapi hasilnya jangankan amerika, model pun ta jadik. sebab mampu jadi diri sendiri yangs erba kekurangan :) . ALHAMDULILLAH~

ni cebisan gambar yang elok aku paparkan. okay lah sampai sini je. lupa nak bagitaw u all. header yang I ciplak uh baru I taw milik NABILA MEDAN. malu. Pakcik Google  punya pasal lah ni. bajet bagus lagi. kejap lagi atau esok daku hupdate header comel yang ditempah dari LONDON. hehe. guraw je. aku tempah dekat sis comel yang baik hati melayan karenah aku dalam membaut header.

Di kesempatan ini nak ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi buatkan header yang superb . tak rugi aku tempah dekat die :)











andai nampak yang kurang tu harap maklom. aku bukan lah manusia sempurna :) terima kasih. 

Post a Comment

2 Comments

  1. assalamualaikum ....okay sori la kawad bomba mama x ambil gambar dia hanya ambil video nanti mama up-loadkn videonya...:)

    ReplyDelete
  2. amboii seronok dia berposink ^^

    Jelous i huhu

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.