putoshoot 2. - Mieza S Mieza S: putoshoot 2.

putoshoot 2.

June 01, 2012
hamboi-2 kemain meriah lagi tajuk entry ken ken.seblom tuh aku mahu mengadu bahawasanya aku dah macam kena renjatan elektrik. betapa aku dapat rasakan sehari bagaikan setahun lamanya.opss menggedik sangat tuh! haha. tak kisah lah. semalam aku bersama  BFF aku sudah mengadakan putoshoot kedua dalam kampung. erk jap  nak garu kepala yang tak gatal.

untung. keyel. aku kampung je. hahah. tak kisah kan? kawan dengan budak kampung macam aku? k? aku ni baik hati. tak caya? meh ramai-2 kawan dengan aku.mahu kah? cuma nya aku tak lawa macam kaw. sob-2~. kaw ikhlas tak nibersahabat dengan aku? huhuh. terima kasih ye sayang-2. sebab sudi kawan dengan aku yang tak sangat sempurna ini.

walaupun aku tahu, aku memang tak cantik, tapi nak buat macam mana memang hobi aku tempek gambar-2 tak HOT untuk aku syok sendiri. :) diam-2. mak cakap kalau kutuk orang tak baik. dosa besar taw.














hakikatnya, aku tak reti nak susun gambar dengan baik. berterabur tahap rumah anak cicak. maaf sayang. hahaha. oke amacam? ada gaya nak jadi photographer tak aku? hahaha.tu lah port terbaik aku baru jumpa untuk tempat photoshut artis tak de ijazah macam kami berdua. harap anda semua terhibur dan tak akan muntah pelangi ye? tolong jangan. semua gambar ni bukan dekat keyel k? kat kampung je. hahaha.

esok pagi aku akan berangkat pergi ke kuantan. mana lagi? wowowow balik kampung. hahhaha. sapa nak itod? sila PM. hahahaoke guraw manja je. keta ta muat,.kalau nak itod hang guna keta SDN BHD jela.

K LAH. yang penting sekarang aku tataw nak merepek ape. aku dah gila nak bergambar.haiyakkk. k bye. jumpa nanti. salam sayang rindu muah-2 kat kaw semua.  

3 comments:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.