lepak dengan BFF - Mieza S Mieza S: lepak dengan BFF

lepak dengan BFF

May 30, 2012
dua hari lepas memang aku nak lah sangat hupdate belog. tapi apakan daya, ayah kesayangan aku tak kasi berukbend. malahan dia bawak pulak. haiyakkk.ta dapat nak update belog dengan cerita yang tergendala. sob-2. oke sedih tak cerita aku? sedih sangat kan?hhaha. secara tak langsung, alang-2 sudah menyeluk pekasam biar lah ke pangkal lengan. hehehe,. sengal.macam biasa,.hobi aku ken. nak tempek gambar yang bermaruah untuk tatapan aku sorang yang selalu sangat lah syok sendiri :)




oke secara am nya. aku tahu muka aku tak secomel korang ken? so korang berpendapat LAYAK pulak ke?aku sebagai seniman yang tak agung nak menempek muka yang keterlaluan  ni?hahahha. diam-2. sudah aku bilang, ni kan belog aku. apa kuasa yang kaw ada untuk bersuara? nak kene sepak jauh atas kaki gunung? 

haha. oke aku tak kuat pon sebenarnya nak buat macam tu. aku kan HAWA yang sopan menjaga tata susila. wakakka. angakt bakul sudah. 

oke sambung story. gambar ni aku amek dekat alam sentral. aku lepak dengan BFF aku. selalu jugak. sebab tak mampu nak lepak keyel en? aku budak shah alam jew. hahha. POYO sudah. biar lah biarlah. dimana bumi dipijak disitu lah langit dijunjung. tak perlu aku nak bangga dengan keyel padahal shah alam ni pon ada depan mata kan? 

dah lah. penat lah menaip. k bye.:)

5 comments:

  1. Takpayah nak lkepak keyel sangatttt :p

    ReplyDelete
  2. hahahaha . keyel tak best laa , sygg :p

    ReplyDelete
  3. comelnye belog... jgn lupa follow blog http://azuraroslan.blogspot.com/
    =)

    ReplyDelete
  4. datang singgah sat ^^ kalau ade mase,join la GA NIye ^^

    http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-nabila-medan.html

    ReplyDelete
  5. hahaha. biar lah. aku orang kampung jew:p

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.