kampung oh kampung - Mieza S Mieza S: kampung oh kampung

kampung oh kampung

June 02, 2012
akibat kebatakkan yang melanda diri ini , maka sebab itu lah petang tadi aku balun pejam mata *bukan tidur k?* untuk hilangkan rasa lelah . wahaha. lelah lah sangat. geli mak yob. ngantok tahap 4 memang kritikal gila ta dapat nak cakap apa dah. ngantuk sebab layan abang aku. maaf. disini bukan salah dia k? salah kan mata yang tak reti nak pejam. memang boleh pejam sebenarnya kan? adik-2 kebatakkan menghuru harakan rumah kayu yang bakal nak runtuh. sekor-2 macam beruk. -..-'

bukan tidak. tapi memang hakikat. mak aku mampu diam tak terkata malahan melantak keropok dengan rakus sambil melayan mat korea. walah-2. apa-2 sahajalah anda. macam-2 pulak. aku? aku dok maki hamun adik aku  macam-2 tapi depa wat duno je. rasa macam nak hentak je dengan tukul plastik. memang idak lerr depa nak dengor. dalam hati je aku kecoh. kat luaq letaq lutut ni. oke tipu -..-'

ta tahu lah apa aktiviti malam ni. tatahu nak buat apa. berukbend yang sikit punya lembab *maklom susa nak carik lain* terpaksa berkongsi dengan due tiga ekor lagi makhluk ALLAH. haha. laptop nya kemain banyak macam jualan lambak dekat pasar tapi berukbend satu je lah ada. halah-2.

pagi tadi bertolak dari rumah lepas bapak aku balik. akibat keeksitedtan adik aku sampai dompet dia yang dah masuk beg pon dia lupa. sakai~ tak pasal-2 nunggu ketibaan VVIP pulak nak naik kereta. mengada! bapak aku terus memecut laju. bruk-2. oke lapar! awatlah hudoh kemain bunyi dalam perut ni. hahaha.

bekpes dekat macdi. ngadap casher bajek lawo tahap doploh dengan belagak macam ratu ELIZABETH rasa macam nak lempang dengan kaki ayam je. kasi kesedaran. tapi sikap kesopanan masih waras dalam jiwa luluh aku ni. aku biarkan je dengan kebelagakkan dia. malas nak cara ;)

sampai kampung pukol 2 lebih kod. tah la. ta ingat. tak penting lah. aku makan nasik sampai tambah dua pinggan. bukan sebab kebulor lah ngek. tapi sebab aku eksited gila nak makan, maklom lah sedap pulak. hahha.

sekarang aku tengah ngadap laptop ditemani adik-2 aku yang batak asik main ta reti-2 nak stop buat aku rasa bosan. tah. haishhh.

mood sebenarnya nak bagitahu aku rindu abang aku yang dua-2 ekor tu. siyez tak tipu. sebab kalau tipu dosa. cuma malu nak ngaku . haha. apa-2 jelah,. k la belah dulu. papai sayang-2 semua


1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.