KAMI bff selamanya

yaw korang. aku ni batak nak mengupdate apa saja yang aku baru lalui. ibarat semuanya patut dicalit atas sebuah kanvas. makanya aku ni kanvas tak ada. nak menconteng atas kanvas pung aku tak tahu. hhaha, bedal je la.

bak kata YM status aku tadi. aku keluar lepak dekat ALAM SENTRAL dengan BFF sehidup semati aku selamanya. macam vangang je kitorang lepak sana semata-2 sebab tengok budak-2 ujibakat menari. MY STAR kod~ hahaa. best lah layan je. tapi kan yang bosan nye bila buat tarian melayu. alahai. macam apatah.

cina punya persembahan best wo walaupun masa yang diberi tu pendek gila. aku tak rasa aku sempat kentod
-..-' / hahaha. mengarut. tapi siyez! aku tak reti nak menipu la. gambar dorang aku tak amek la. sebab aku rasa tak de funtion pape pong. program tu under ASTRO RIA :) . tapi pak nil tak de lah yunk. ade ANN NGASRI je. tapi tak amek jugak gambar dia. malu! @@.

tapi kan tadi kitorang amek gambar dengan ni tengok-2. COMEL kan dia.

comel? JANGAN jeles taw

lepastu kitorang lepak dekat tasik shah alam. saja makan-2 angin. kasi hati sejuk -..-' maaf lah kalau kaw terase. tak niat pong nak babitkan kaw. haha. shut up. aku bukan  nak cerita pasal dia. aku nak tempek gambar aku yang tak cumil macam kaw dengan BFF aku yang comel ni. kitorang amek gambar sebelum nak balik. menyempat kan? dah HOBI taw. heheehe. 
BFF 4eber

sayang kaw baby!

jangan muntah pelangi. kbye. -..-'

k itu sahaja untuk harini. babai. saya RINDU comel saya -.-'


Post a Comment

0 Comments