follower yang ke 100 dan 105

tahniah aku ucapkan pada diri sendiri kerana telah berjaya menaik tarafkan bilangan follower at blog yang tak seberapa mewah ni. tapi sebelum tu kalau korang rasa aku ni keterlalun bajet sangat padahal orang lain ade follower dah beriban tak kecoh apa pun. kan?

ala, biarlah. JANGAN lah patahkan semangat aku untuk terus berblogging kan? kita sama-2 carik makan ma. *makan lah sangat. hahhaa. apa-2 pun pada follower aku yang ke 100 dan 105 . TAHNIAH diucapkan. tadew surprise pape pong.

mesti pelik kenapa aku pilih 100 dengan 105? sebab aku memang da lama cakap kat diri aku yang aku nak mark follower yang ke 100. yang ke 105 tu aku pilih sebab time aku nak print screen dia ade lah. so aku amek jelah dua-2. aku kan tak berkira. hahah.

salah seorang dari korang akan diriview oleh yang amat berhormat tan puan sri pon boleh kalau nak . jeng jeng jeng *bunyi dram. kompang bagai. hahha. KEKAPAS BERCELOTEH. maaf. nama ku tak segah nama korang di arena blog ni. tapi biarlah aku nak syok sendiri. TOLONG izinkan. hahha

salah seorang dari korang jugak akan diletak kan dalam bloglist aku selama seminggu, insyaallah. atau mungkin bergilir-2 ataw mungkin jugak aku tak nak banyak sangat songeh, aku letak je due-2. untuk menaikkan sedikit trafik kaw. tak pe kan? JANJI rock der. aku tak tahu nak bagi penghargaan yang macam mana. tu je lah yang aku mampu. aku harap aku dapat lah tolong korang sikit ! :) ^^ . selamat berblogging!
dan sebelum tu. aku mintak maaf kalau aku lambat review blog korang berdua :) . aku tak kan lupa JANJI aku.


//nur adilla shahirah//
//aina majid//

Post a Comment

4 Comments

  1. salam, thanx. xsangka2 plak jd the lucky 105th followers :)

    ReplyDelete
  2. hahaha . CP tiada di situ , hahaha , kalaw adew boleh promot siket , agagaga ~ siket jerrr ~

    ReplyDelete
  3. heee. thankyou. Eyra tak sangka akan jadi follower ke 100 . :)

    ReplyDelete
  4. nak tanya boleh. 2 kekapas manis ats comment tu . backgrounds dia nak buat cam ne?

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.