header comel tak?

yaw, tah kenapa aku sebuk sangat join segmen sana sini. sampai aku terlupa yang harini ada renion dengan pelajar-2 time sekolah rendah dulu dekat seksyen 18 ole-2, bowlink. nak nangis boleh? :'( .

sob-2. sumpah rasa bersalah. memang aku tak de pon buat janji dengan dorang tapi masalahnya aku dah janji dengan diri aku sendri kod~apalah aku ni. KEJAM kod~ erk, dah la. bende dah jadi. aku harap lepas ni akan ada renion lagi. dan aku akan pastikan muka aku ada dekat situ!

yeah. lupakan sengketa yang membelenggu dalam jiwa. rehat kan minda. tarik napas anda jangan sampai tercungap menahan kentod k? lalala. *ta senonoh!

see aku punya header? comel tak? HARUS lah comel sangat. aku join segmen dia dan dia kasi semua peserta segmen dia header. k TOLONG jeles 5 saat taw. haha. oke lah. nak melangkah ke entry lain pulak. kbye.

sebelum bye mari sama-2 saksikan header aku :) *nak buat korang jeles padahal korang punya header lagi gempak -..-'


Post a Comment

5 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.