budak sakai~

semalam aku mengalami tahap kebosanan yang sangat melampau batas. huh! akibat itu aku diserang demam aw aw. apekah itu? oke tak pernah dengar. aku baru je cipta. hahaha. diam semua .aku nak berceloteh. aku da menggelabah nak mula story. hahaha.. gila. semalam aku keluar lagi dengan abang angkat kesayangan aku.
nazrul, ayad propa je.jangan caya k? kalau kaw caya kaw bengong. hahaha.

meh nak tempek gambar budak sakai:)



rajin tak aku edit gambar dia? huh! aku memang rajin edit gambar kalau kebosanan tahap cipanzi sayang. sapa-2 yang malasedit, meh campak kat aku. aku bantu kaw . hahaha. tapi kena lah bayar upah,kalau tak kaki lah makan dia. agaga, garang tak aku?

kaw tengok. rasa macam nak lempaq je muka dia. sebab suka buat muka comel. hehhee. nazrul. i sudah fall in love sama kamu. sekali lagi nazrul. ni hanya propa k? -..-'. k lah papai :) 

Post a Comment

0 Comments