maaf kan aku

FROM : BUDAK TAK SEMPURNA





HARUS kaw tahu aku sebenarnya serba salah dengan apa yang aku tengah buat ni. serious. aku tahu kaw baik. dia layak untuk kaw. weyh, aku nak TEGASKAN dekat sini. TOLONG jangan pernah fikir perasaan aku dekat kaw. anggap lah itu angin yang membawa segala cerita pada dasarnya. aku tahu kaw tengah baca ni kan? sebab saban waktu kaw cerita dekat aku apa yang aku hupdate. 

aku malu. malu dengan diri sendiri sebab EGO. EGO untuk bersahabat dengan kaw. weyh, JUJUR aku cakap, aku sayangkan PERSAHABATAN kita. tak tergamak untuk aku singkirkan nilai ukhuwah yang pernah terjalin. cuma aku perlukan waktu untuk delete perasaan yang sedang bermaharajalela ni. 

tanamkan dalam jiwa kaw, bahawa aku hanya sebuah mimpi dalam alam fantasi. aku tak nak buat otak kaw buat kacaw dalam diri kaw sebab aku, tak layak rasanya. aku tahu dengan apa yang terjadi ni kaw tak akan rasa apa-2 sebab kaw cuma anggap aku seorang adik dan aku perlu terima hakikat itu. kaw hanya abang. seorang abang. ya abang. 

aku rasa aku on nset pon untuk apa? tadew funtion. sama macam aku on IM. tadew function. kaw 'sebok'-2 bising pasal aku OFF IM dengan nset sebab pe? kaw bosan ye? tadew orang nak kacaw kaw macam selalu eh? memang muka aku tempat orang meluahkan rasa bosan~ . lalalala, 

bila tiba masanya nanti aku dengan rela hati yang akan berbaik dengan kaw. tapi aku tabik dengan kaw sebab kaw sabar layan perangai aku. TERIMA KASIH abang. oke pelik! kaw IM-2 aku. aku tak balas pon kaw sabar je tunggu. erkk, tak tahu lah pulak kalau kaw ta rasa kesah dengan apa yang aku buat ni. 

sabar eh? kalau aku okay aku text kaw call kaw buat macam biasa tadew pape berlaku macam semalam. aku doakan kaw cepat baik demam. nanti boleh ukur KL. buat jalan baru :) . boley main FUTSAL sampai patah kaki. petik gitar sampai jari lebam. hahhaaha. aku sayang kaw ABANG. 

terima kasih sudi jadi super senior aku :) . yang tak berkelulusan. yang selalu menggedik. yang selalu buat perangai kanak-2 rebina tapi comel. buat aku rasa macam nak geram je dengan kaw. weyh. IGNORE apa yang aku buat. jangan BENCI aku taw? eh? aku mohon tu je. 

thanx. k bye, 

Post a Comment

0 Comments