persahabatan perlu EGO? - Mieza S Mieza S: persahabatan perlu EGO?

persahabatan perlu EGO?

April 21, 2012

memey kitew ta faham cara awak bersahabat dengan kitew. nah aq copy paste ayad baik kaw. baik gilew!!

"sory... bukan cre aku ar y ko nk tu......aku xpernah ckp aku bosan dgn ko... lu pikir la sendri.....jgn la bersikap jeles kwn2.... serius nk bgi tau... den single..... g lanxak pde sesape y x abis2 nk jeles..... berfikiran positif k...tulis la panjang mne pon korang nk tulis..... ska fly x amik port la.....jgn nk bgi aku tekanan dgn mslh kaw sendri... die keterunan kaw... kau tanggung la sendri... jgn nk libatkan aku k.... g lantak ko nk ckp apepon... KERAS ATI KEW.... ape ke... g m....."



kelakar sangat weyh. lepas kaw da kutuk-2 aq macam haram jadah lam pehbuk kaw. kaw contact aq kan? sebelom kaw contact aq , aq da stalker pehbuk kaw. kaw call aq ade aq marah-2 kaw? ade? tadew la weyh. even aq taw kaw da sakit kan aty aq. kaw ni memang manusia paling..... paling berguna sekali pada nusa dan bangsa. kaw ta hargai kesabaran aq layan kaw. kaw ta hargai persahabatan kitew. kaw EGO. kaw update status berbagai-2. bila aq tanye kaw kata ta pk panjang. usha ag memang kaw kate kaw da delte number aq. tp kaw stil msg aq. eh mane plak kan kaw dapat nombor aq? na cover?? "ade lam log"? wakakak pergi M. kaw terasa kalau aq ungkit salah kaw. tapi kaw pernah terasa dengan apa kaw da buat dekat aq? tak lah weyh. kaw manusia ta berperasaan kan? aq nak cakap ni. aq memang ta pernah menyesal ada kawan macam kaw. tapi aq kesal kenapa kaw buat kawan kaw macam ni. kaw bagitaw orang macam kaw begitu hina sangat dengan dia. tapi dalam diam-2 sebenarnya apa yg kaw cakap tu semua tak betul. kaw cuma nak tunjuk kat dunia yang kaw tak perlu ada kawan bingai macam aq tapi hakikatnya hati kaw masih nak berkawan. hey!! ta pernah lagi kod aq jumpa ada kawan macam kaw. FIRST TIME. rasa 'teruja' siyal bila dihargai sedemikian rupa. memang. memang kaw nak samakan aq macam pengemis. cakap-2 kat satu dunia yang aq ni pengemis tegar. ye aq tegar mengemis sebuah persahabatan. aq ta malu nak ngaku kaw kawan aq. bia pun bagi aq kaw terlalu biadap untuk aq perkatakan. kalau betul lah kan./ kaw delete je lah nombor aq. aq ta batak pon nak ada kawan macam kaw. perangai macam **** !!! sakai !!!! pegi M if kaw baca kaw nak sentap. sejak bila aq perlu pedulik dengan ape yg kaw cakap?? kaw ta layak di pedulikan. aq harap sangat. kaw dapat rasa pengalaman 'MANIS' aq bersahabat ngan kaw, satu hari nanti. dan aq harap pengalaman kaw akan lebih 'MANIS' dari aq. harap sangat hasrat murni aq dimakbulkan!!

2 comments:

  1. weh budak mane ni... melampau la ni... weh lau ko laki sumpah law ko bt mcm ni supa ko pondan je la... law ko perempuan bek ko jage diri sendiri la dari menyakitkan org len.... pe cer nii... pangai apa ko nak cube tunjukkan.... tunjuk ar pangai yg bek bukan pangai yg buruk dan hodoh lagi... pa gune dok ngutuk dpt penumbuk je selalu... sakai!!! sape la budak x matang yg dok ade pangai gini....selekeh2...

    ReplyDelete
  2. budak keell kan. memang begitu lah cerita nya. hang dok kutuk sapa? kitew ke laki ni? hahhaa

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.