menangis - Mieza S Mieza S: menangis

menangis

April 13, 2012

kadang-2 air mata yang mengalir dari celahan  kolam lalu diam-2 menuruni dengan perlahan sampai lah akhirnya jatuh ke tanah bukan air mata yang sengaja dipaksa keluar tanpa belas kasihan. tapi kerana kadang-2 hati terlalu sebak untuk menerima siapa diri sebenarnya. terlalu merendah sehingga ada yang marah. hush! kadang-2 bila semakin dewasa otak dan pemikiran semakin matang tapi rupanya masih dalam tempurung yang rapuh je. langsung ta memikirkan masa depan yang cerah. negative sokmo. orang sekeliling  yang buat kitew pk macam tu. sape suruh buat? bosan lah. tak payah lah ajak kapel sakai! bukankaw boleh terima aq seadanya pon kan? makesure kalau kaw nak kapel dengan aq kaw perkemaskan hati kaw agar kaw boleh terima segala kecacatan kekurangan kelemahan aq. bukan sebab kelebihan aq. kaw salah. sekali kelebihan aq hilang. 1000 kali kaw benci aq. kaw perlu taw tu . okay? kaw taw kan. aq manusia yang ta sempurna macam yang  lain. sebab tu aq takod untuk menerima sesiapa dalam hati. kaw silap besar kalau kaw kate aq terlalu memilih. SALAH. aq hanya perlukan masa dan ruang untuk bersedia segala tohmahan cacian makian dan hinaan orang hanya sebab aq bersama kaw. kaw taw kan manusia ni macammana? baik buruk orang sentiasa dikaji mahu menjadi penyelidik paling berjaya. *sakai!* . tapi buruk sendiri ta nak pulak diselidik kan? kaw pelu bersyukur kalau ada orang lain yang sayang kaw sampai sanggup kaw tinggal dia sebab aq. kaw perlu taw. aq miskin. aq tak ada apa-2 yang mampu didagangkan. aq cuma mampu bagi hati aq yang da rosak untuk kaw jaga. kaw MAMPU? *tak mampu diam! -..-'* . okay suda sangat mengantuk. selamat malam. muahh !! 

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.