kenapa? - Mieza S Mieza S: kenapa?

kenapa?

April 14, 2012


cukup lah sayang. kalau kaw tak nak aq jangan bersayang-2 dengan aq. aq bukan mainan. pagi-2 aq nak pergi sekolah kaw da sajikan aq dengan air mata kan? bagus lah kaw ni. cukup lama aq simpan kesabaran aq layan perangai annoying kaw. pernah kaw fikir tahap kesabaran aq? pernah kaw fikir kepenatan aq? tak. kaw ta pernah pun peduli semua tu kan. bagi kaw. "peduli pulak aq? sapew soh kaw terhegeh-2 dekat aq". weyh aq ta pernah terhegeh-2 dekat kaw.  jangan risaw. just perasaan aq dekat kaw. aq ta dew pon terhegeh-2 dekat kaw suruh terima aq. ta pernah weyh. kaw jangan tanya kenapa lah kalaw aq annoying ngan kaw. kaw jangan tanya kenapa lah kalaw aq buat bitch dengan kaw. dan aq cukup menyampah bila kaw gedik panggil aq sayang. kaw propa je kan? terima kasih untuk hari ini :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.