hati - Mieza S Mieza S: hati

hati

April 22, 2012

tadi lepak dengan ENCIK AZIQ. belajar maths :) . ta caye? ta caye suda. kitew ta suruh pon kaw urang percaya apa yang kitew cakap. boley tak kalau nak cakap yang kitew da jatuh hati dengan kebaikkan dia :) . dia sweet dia comel. tapi tapi kan. kitew mintak maaf. kitew tataw nape tiap kali kitew teringat awak. kitew rase nak nangis. sebab nape orang sebaik awak boley terima kitew. kitew rase bersalah dengan diri kitew sendiri n dengan diri awak sekali. kenapa? tah la. awak, awak terima kasih taw tadi belajar dengan kitew. kasi kitew buku belanja kitew macdi :) . t kitew da kejew, kitew belanja awak balik ye sayang? 

actually aq da fedup dengan.... dengan someone. kaw memang suka maen tarik tali dengan aq kan? lagi aq buat kaw bengang lagi kaw tambah api bia marak kan? sumpah gila bagus! boleh tak lepas ni aq na taip baik-2 je dengan kaw. nak tengok macam mana pulak reaksi kaw lepaas ni. aq dengan rela hati memaafkan semua kesalahan kaw. cukup banyak aq tanggung air mata ni weyh. dah kering. aq mampu tersedu je. air mata da habis. ta mampu lagi nak turun. YA ALLAH TITIP KAN KESABARAN DALAM AQ MENGEJAR KEMAAFAN NYA. aq harap aq mampu tunggu kaw maafkan semua kesalahan aq biarpun patutnya kaw yang kene mintak maaf dengan aq. its okay. aq ta EGO.

continue balik dengan cerita ENCIK AZIQ. hahaha. tataw la nak cerita apa pasal dia. tapi aq sayang dia. aq tengah belajar sayang dia macam mana dia sayang aq. kalau dia ta sayang aq, aq tataw. p aq nga blaja buat ape yang dia buat dekat aq. segala kebaikkan dia aq tengah cuba nak hargai. aq taw susah nak carik cinta yang datang. so kene hargai apa yang ada depan mata kan kan? so, thanxx pada ENCIK AZIQ yang sudi mengutip sisa-2 hati yang dah lama berterabur dibiar tanpa dilihat. angin je yang mampu menyapa. kala air mata ni tumpah. okayy aq merepek. dah la. aq serabot. yang penting. aq sayang kaw ! fullstop :) 

2 comments:

  1. hahahah ade org sayang aku... untgnya aku.... hahaha.... bak kata org untung la ade org sayang.... hihihi

    ReplyDelete
  2. haha untungla dia main komen-2. ahah sengal!

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.