CINTA ? - Mieza S Mieza S: CINTA ?

CINTA ?

April 09, 2012
"apa korang rasa kalau ada someone yang sanggup tunggu korang untuk korang terima cinta 
dia tapi dia ta sempurna. sempurna yang aq maksodkan kat sini adalah ta cantik/hensem 
dipandang orang, dan dia paling bawah dalam segalanya. tapi orang tu sangat ikhlas. apa 
korang akan buat? dan ape plak korang akan pikir kalau korang yang ade kat tempat dia. 
korang rasa orang tu sanggup tak terima korang? "


please answer me ♥


ye, soalan yang mungkin tak akan ada jawapan sampai bila-2 kan? pertama kerana manusia tu sifatnya terlalu memilih dan memilih yang perfect sahaja kan? kedua, kerana hati manusia berubah-2mengikut peredaran masa, ketiga kerana memang manusia ta mampu nak setia pada yang satu. sebenarnya malas nak taip banyak-2 takut ada yang makan hati nanti. kan kan? huhuhu. 


PERKAHWINAN AZZA ELITE

nampak tak tu? kitew tengok diorang kahwin dalam melodi. so sweett. paling sweet time suami azza cium kat dahi dia. ya allah. tiba-2 je insaf dalam diri ini. betapa ALLAH tu maha kaya menciptakan manusia tu berpasang pasangan. kitew rasa sayu je tiba-2. agak-2 kan sempat tak kitew nak menikmati kehidupan bersama suami? suami yang sedia menyayangi dan mencintai kitew seadanya? mesti susah kan? yelah. mana mungkin kitew dapat semua tu padahal kitew bukan sempurna mana tapi mengharap kan sesuatu yang tak mungkin ada sesiapa mampu menunaikan permintaan tuh. so sad. kenapa ALLAH menjadikan manusia tu berpasang-pasangan dan kenapa manusia tu ALLAH jadikan ada kekurangan dan kelebihan? persoalan yang sangat sukar untuk mendapat jawapan yang benar-2 jawapan kepada persoalan yang diajukan -..-'. kadang-2 kitew suka sangat tengok kawan kitew dengan pakwe dia borak-2. bukan kitew menyumbang bilangan dosa dan membiarkan mereka bermaksiat berleluasa. TIDAK! lumrah seorang manusia yang sentiasa ingin rasa disayangi :) .soryy-2. kitew bukan bercakap bukan sedap ikut mulut sebab kerana mulut badan binasa kan? so, kitew masih menghargai mulut kitew dan tidak mahu badan kitew binasa. okayy the  main is. AKU JELES DENGAN KAW. because aq takdew semua tuh :). dan aq tak de ape yang boleh dibanggakan untuk menjadi sebahagian dari hidup seseorang. sedih kan jadi aq :"(. meh nangis same-2. k r. panjang dah ni taip. hingus meleleh tadew sape nak lapkan. kbye  





2 comments:

  1. Allah ciptakan manusia berpasangan kerana kita ni ada nafsu . takkan nak bercinta dengan sejenis kot ? haha
    ALlah ciptakan kelebihan dan kekurangan pun sebab Dia taknak kita terlalu takabbur dan bangga dengan apa yang kita ada . tkde manusia dlm dunia ni sempurna .

    pisss :)_

    ReplyDelete
  2. yela ., memang tak akan ada yang sempurna kan? tapi .... suda. mals bercerita tentang takdir

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.