Adik - Mieza S Mieza S: Adik

Adik

April 07, 2012
Walaupun penat berblogging, adik-2 kitew ta pernah dilupakan. makan minum dorang kitew yang jaga. *jagalah sangat =.="* . betul lah. mana de tipu. tak caya suda. mak kitew cakap tipu dosa taw. :). nak bagitahu, adik kitew yang kedua tu, MUHAMMAD SAYAZWAN. ho siap bagi nama IC lagi tuh. dia dimasukkan dalam wad kecemasan kat hospital KLang. walaupun sebenarnya kitew bukan suka sangat pun perangai dya. kadang-2 menjengkelkan hati dan perasaan. huhu, but sometimes suka gelak besar dengan dya sampai kentod-2. ni memang rahsia, tapi mak kata sharing is caring kan. tak leh na cakap ape dah. terima jela kenyataan KEJUJURAN adalah sesuatu yang amat penting dalam perhubungan. kan kan? ha, begitu panjang sudah bebelan dari seorang lecture yang langsung tak berkelayakkan. apa-2 pun kakak kaw ni tetap sayang kaw la WAN. wakaka. ni bukan KIAH PROPA ataw nama saintipik nya PROPAGANZA, tak-2. langsung tak ada kena mengena sama ada yang masih hidup ataw mati. CEPAT BAIK WEYH. tolong basuhkan motor :))

*baik ade makne, hampeh =.="

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.