Lirik Lagu Bawah Tanah Lawalah Familia - Mieza S Mieza S: Lirik Lagu Bawah Tanah Lawalah Familia

Lirik Lagu Bawah Tanah Lawalah Familia

August 10, 2020
Lirik Lagu Bawah Tanah Lawalah Familia
KC
oh shit tempat keras
seram sejuk saat genting tak penting
tolak tepi sikit sleeq boi
aku pun boleh sekarang masa deploy
deep boi lama tak beraksi
berapa ramai saksi lawalah masih paksi
boombap itu pasti yeah! dah memang trademark
selok belok khatam dan kami tinggalkan benchmark

ZEMO
7 kaki kena gali 7 kali
7 lapis kena hadap 7 gari besi
punca dah disiasat macam esok nak naik court
amplify tenaga tapi tak cukup volt
dari mula lawalah turun macam lanun
harta kami bagi semua track harta karun
fenomena bertukar bencana dan rencana
renjana dalam talian pantas macam corona

QIFRAH oh beatnya buat kepala ku mengangguk jika tiada, macam bulan merindukan pungguk haru pikuk, haru biru putih mata hitam kisah silam? aku bilang itu cuma pinjam lawalah sayy, bawak lah wehh bawah lapik sembunyi semboyan sembur dan sempontan sebokkan? macam eazy e BBB aku buat busy G

A.D.H RAZQA
merekah muka tanah boss
terbelah
terpisah jalan lost takde arah
ya pause pause
hilang tuju mati kutu
dah takde jalan keluar gigit kuku
gigit aku, gigit baju
gigit style, apahal? sebab tak kenal
kenal diri sendiri bukan aku
sebelum diri yang terbujur kaku
jauh mana kamu langkah
tinggi mana kamu dongak
tetap kau pulang bawah tanah
pulang jua bawah tanah
sejauh mana kamu melangkah
tinggi mana kamu dongak
tetap kau pulang bawah tanah
tetap pulang jua ke bawah tanah

BUNGA
back on this track kasi lawa kasi cun
still bawah tanah even aku high to the moon
this rapper wannabe tak pernah belajar from the master
and how yall be calling this shit as a rapper
sumpah wack der malas aku nak layan
kau cuma sayur aku macam cicah dengan belacan
jangan la nak perasan berpantun pun tak lepas
lebih baik sambung berangan

AMZAR RAZQA
malam takda gaya
lontar suara tempat tak kena
tuturan lewat pagi undang bala
berpijak di tanah kembali padanya
eh bawah tanah apa lagi nak bidaah
bawa padah lagi teruk dari dadah
dari menyenget tak leh buat pandai
kenang masa hidup menyesal sambung cry ohh

REBEL ASIA
been around these old outlets
these new ones weren't out yet
a hundred bucks for an outfit?
they find it hard to address you like a man if they know you from the outskirts
let alone an outlet
and because of that commitee
honestly I aint been out since
lookin at myself and
dont you call a man a king if not even the crown fits

FAHMI FAEAKMIE
aku baca buku aku cari gali
ramai ludah lirik, tapi tak faham erti
aku luncur masa aku naik atas
ramai coba mendongak semua aku tindas
aku macam fighter aku tak pernah gentar
dalam aksi meludah aku kill melontar
aku diam berisi main makan dalam
mahu tunjuk jaguh semua aku hadam

ADK X RIS
jauh mana kamu melangkah
tinggi mana kamu dongak
tetap kau pulang bawah tanah
pulang jua bawah tanah
sejauh mana kamu melangkah
tinggi mana kamu dongak
tetap kau pulang bawah tanah
tetap pulang jua ke bawah tanah

SADBOII SUDIR
habis semua yang kau usaha
oh dah habis semua waktu kau dekat dunia
jadi melayu jangan janji melayu
tuah menanti takkan selalu disitu
takkan terjadi kalau macam kayu
tunggul tetap disitu
muka senang ditipu sape nak do?

BENZOOLOO
rasa macam bos - boss
tapi bukan bosku
lama tidak dengan lawalah
rasa macam lost crew
nampak lautan hiphop
makin banyak ikan baru
semua senang kena makan
macam dalam jaws 2
oh begitu senang buat wordplay dari movie
hati banyak senang lepas pulih dari moody
balut menemani tidak ingin masuk rehab
buat apa kalau sekejap lagi kembali replapse

NAWI
aisayman aisayman aku sentiasa excellent
kena kerja lebih sikit
supaya kekal relevant
walau dibawah lawalah raksasa 'Tremors'
gerakan bawah tanah goyangkan semua rappers
aisayman aku dah terlebih confident
spit celah gigi takde yang palsu dengan polident
ramai tak tahan rap buruk masa korang lupus
lagi dalam korang gali
lagi senang ku kambus

SYAWAL AFRO
jaga langkah jangan sampai tersadung
jangan banyak bunyi nanti kau yang meraung
silap pangkah main tak pakai sarung
dah maju ke depan takde yang tanggung
bawah tanah besarkan payung
familia goncang tak runtuh
buat ramai memang dah utuh
berapa ramai cuba kau rempuh

ADK X RIS
jauh mana kamu langkah
tinggi mana kamu dongak
tetap kau pulang bawah tanah
pulang jua bawah tanah
sejauh mana kamu melangkah
tinggi mana kamu dongak
tetap kau pulang bawah tanah
tetap pulang jua ke bawah tanah

MONT BERG
still familia we spread the virus
find your best! we still the highest
bring myself on the low, like a slomo
i work hard for familia sound guerilla
who's the iller standing on the ground
peace upon you, we start with bismillah
you bring the fire but we still remain stronger
stranded in the line but we still fine
don't need that punchline, that my past time

pass the mic im ready all the time

JAY MUHAMMAD
Ey yo! selamber fight binasa
rimas bila rasa semak bro
gua tebas lu rasa nak doh sinis cam hiphop senior
kena terima korang semua kena buli
malaysia boleh!
kami buat semua ikut
dan takkan ada lagi yang macam biskut
apa kami tulis korang semua ikut sebut
semua rebut nak jadi lu orang ikut jemput

HALIM REDWOOD
jangan sibuk sibuk nak digali
masih mengkaji apa barang nak dicari
masa bertukar ganti lihat apa terjadi
sudah berulang kali apa kau tak faham lagi
oh alamak dah semak
bukan aku tahu ada ular didalam semak
hati - hati berjalan jangan teragak agak
yang semalam lupakan jadi aku bergerak

SABBALA
waktu durian runtuh wa ajak dorang main takraw
usop without the willcha, masih datang bako
jangan kena sayur pagi pagi dah tak segar
lawalah ridin' macam geng motor besar
gaya orang tak gemar wa angkat jari tengah
jumpa yang lari mengah ada yang berani sergah
tu yang pelik lu rap or tengah mengigau

cahaya mata hip hop? tapi wa nampak silau

RAHHHSKAKI jejak kerja gerak kilat sukar dikesan
fullmetal achemist
sambung hikayat
terang terang kena tinggal sebab penyegan
bakal mertua pun tak berkenan
jadi sekarang nak tukar angin
yang lama jangan hapus buat tak heran
dah ternama takdak nama kat bawah tanah
simpan saja taringmu tak bawak pi mana

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.