Tuesday, June 11, 2019

Lirik Lagu Berada Aman RA ft. Altimet, Noh Salleh

Mieza S | 6/11/2019 03:28:00 PM | 1Comments |
Lirik Lagu Berada Aman RA ft. Altimet, Noh Salleh

Aman :
Apa maksud hidup penuh makna?
naik air terjun sampai jumpa takhta.
Jadi yg terbaik yg kita boleh jadi
mintak apa saja dari Tuhan boleh bagi

Noh Salleh :
atap usang tempat ku berteduh
kedinginan malam ku berlabuh
yang pasti kumasih rasa berada..
dimakan usia kita rapuh
berdiri tak selamanya utuh
yang pasti kita semua berada

Altimet :
2 roti canai pagi, 2 lagi untuk petang
Cakap terang budak bawah tanah mimpi nak terbang,
Oh ragu dalam hati menyerang
Fokus mata pada piala jadi aku maintain tenang

Duit cukup cukup makan tapi kalau aku cukupkan makan
takde duit minyak kereta tak jalan
kereta tak jalan macam mana nak cari makan
Suara hati aku jadi waze jom cari jalan

cetak biru dalam otak lepas tu orak
Gerak luar kotak hustle ni sunyi takde orang sorak
Flat semarak 12 2 blok sepuluh
november reign biar musim tengkujuh aku menyeluruh

Mama kata tulis guna hati elok elok
Baba kata berniaga fahamkan selok belok
Brader tanya altimet dah kaya ke belum,
Brader aku berada meh aku sedekah satu senyum

Noh Salleh :
atap usang tempat ku berteduh
kedinginan malam ku berlabuh
yang pasti kumasih rasa berada..
dimakan usia kita rapuh
berdiri tak selamanya utuh
yang pasti kita semua berada

Kita semua berada x8

Aman RA :
Air bersih, makan bersih, dan udara bersih.
ada tempat tinggal untuk rehat bila letih
3 bilik, 1 bilik air, 1 dapur
ada pinggan mangkuk, ada kipas, ada lampu
akhir bulan, lambat bayar bil, apa ada hal
janji duit makan, duit minyak ada takda hal.
jiran tetangga riuh rendah bukan huru hara
tak perlu iri hati, rezeki sama rata
anak bini riang, sihat hati senang
rasa syukur cukup makan minum pagi petang
masa lapang, jumpa kengkawan & berketawa
hujung minggu, jalan jalan bersama keluarga

Noh Salleh :
atap usang tempat ku berteduh
kedinginan malam ku berlabuh
yang pasti kumasih rasa berada..
dimakan usia kita rapuh
berdiri tak selamanya utuh
yang pasti kita semua berada

Kita semua berada x8

Aman RA:
ada nama, tak tentu ada harta
ada harta, belum tentu senang
hancur badan bila dikandung tanah
budi baik tetap akan dikenang

1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.

© Copyright 2017 | ALL Right Reserved to Owner. Re-edit by Sehijau Blog RA.