Lirik Lagu GBK Cypher Vol 3 GBKlique - Mieza S Mieza S: Lirik Lagu GBK Cypher Vol 3 GBKlique

Lirik Lagu GBK Cypher Vol 3 GBKlique

March 03, 2019
Lirik Lagu GBK Cypher Vol 3 GBKlique

Nicky7a
volume 3 nak join gak taknak kalah
buang semua keringat tak peduli lelah
selagi ada ruang ku mampu mencelah
buat cara gbk takda tipu helah
ada brother tapi tak semua sebulu
tapi yg sebulu tu jadi brother lu
yang benci terpaksa view walau berbulu
lepas dengar sembang rindu cam dulu dulu
aku dah puas dah dengar pasal kamu dari dahulu
10 cita cita tapi tak menjadi walaupun satu
tak tumbuh, tak melata
tak sungguh org tak kata
yang nyata di depan mata
cerita auta jadi berita
9 orang duduk sembang mcm dah balok
hembus semua benda mcm dah takda besok
sayu hati bila gbk mula berlonggok
ada rasa kurang sikit, wa rindu lu bok
kalau bukan kita siapa lagi
takda sembang dal, tak sembang kari
biar hidup susah bukan kuli
ku rendah diri bukan harga diri
sengat ku takkan hilang
berapa kali mau bilang
tak cukup ke ku cakap terang
ku kan sambung bawa bertenang

raff en cinnamon 
visi misi ambisi, sini ku sisirkan rapi
sisi sisi dimensi, mengikir alun perhalusi,
frasa tak henti meniti di bibir bibir setiap MC,
tulang keringat berhikmat tulang belakang ku warga OG,
perilaku ku kadang kurang kemas ; bila hidupku perlaku ku lemas,
sekalipun juta kali gagal tenggelam dan lemas perlu hempas pulas,
sedalam mana ditarik kembali naik ke permukaan hatta bebas,
berapa kali nak tanya dah kata limit takde bila barang ni kita hempas,
kerna hanya jauhari yang benar mengenal manikam, jangan ditikam,
tak kenal punca natijahnya bahtera engkau kan karam, jurang kau junam,
biar pena jadi neraca imbangan antara cahaya dan kegelapan,
ilmu dikongsi bukan dijaja tu lupa daratan, buta haluan,
secrets are meant to be hide, knowledge is meant to be shared,
if you failed to differentiate, don't trade the truth for your pride,
not offending, playing or just saying im also a fan, so i shared ;
ma two cents opinion and at the same time, respect i be giving in, nexttt..

Syeezy
They say that success is the greatest revenge, tell all your friends,
i’m on a mission, cementin' the spot
as the greatest that did it,
Before it all ends,
They wanna see me do good but never better than them,
And there's nothing they need to pretend,
All them negative energy won’t shut me down,
I don't even care if I ever see my enemies again,
Sick and uninspired by the diamonds in your fire
Burning like a flame inside of your desire
I can see from this high up you struggling hard to escape my gunfire,
I've been living with a hole in my heart
Weighing down on me but I'm a fighter,
props to my dad who keep teaching me how to survive, he is the one i’m inspired
You’re fuckin hater like a parrot,
Talk much but you can’t even fly,
I’m a dreamer like eagles,
say nothing but can conquer the skies!
You’re the devil in disguise
you’re definition of stupid,
knowing the truth, and seing the truth,
but still believing the lies!
It won’t matter now,
GBK on my side that’s a family ties.
All of a sudden they all gonna mad at me
Damn, I don't have time for concern
I just go live and I learn
Trust me I've waited my turn
Livin' my dream in return
This isn't given, it's earned
People been listening over the world
I be making that money while I be asleep
But now all the money ,been to busy running to me

Ren 
1 dah sudah 2 dah sudah tiba masa pula yang ketiga
Tembak dan panah mereka menyerah bila ku atur rentak geliga
Pantun ku asah debat tak goyah aku punya rangkaian raksasa
Gergasi tak lari walau ditujah menanti tanpa paling tadah
Mana taji yang khabarnya sasau
Mari kemari biar aku pantau
Belum sempat capai tahap igau
Ketunjang akar mu enak ku tapau
Baik diam dari kau berkepak
Aku lepak tengok kau bertapak
Jarang terburu tapi tak beragak
Aku elak-elak yang bising tu gagak
Suka semak-semak
berapa kaki dalam hasad busuk kau tu layak aku tanam
Nak jadi jaguh jangan ukur-ukur berapa tinggi ilmu engkau boleh demam
Kau selit-selit sikit kasi jadi tak jadi buat lagi jangan tergamam
Yang sebok-sebok acah-acah og tapi takda hasil tu boleh pergi mam
Pusing sekali
Enam belas baris aku bagi
Lebihkan duri
Kias kurapi dalam almari
Medan ini medan perjuangan
Masih tahan dan terus berjalan
Teringat lagi B O K berpesan
Bakat ada jangan simpan-simpan

$kid
Cari, mana tempat, lari, masih sempat,
lidah rappers kene gari bila flow mula melawat,
Catat, dalam dakwat, baris dah tak boleh rawat,
Fuck the hosp and jururawat, cause we fly macam pesawat,
tell me ready or you not, siap sedia depan garisan,
lambat aku takkan tunggu, das das das aku lepaskan,
down with em G’s we come in hot ; tas tas tas silang tembakan,
langkau lampau batas maka bergema letupan,
Peluru gua hantar, Berterbangan dengan burung,
Atau selam bawah dasar, berenangan dengan jerung,
Yang perlahan salah tangkap, atau takkan dapat langsung,
Gua hidup dalam rangkap, dua pentas gua sambung,
Dalami dan selami, barisku potong kelamin
Married to the game, tapi bukan atas pelamin,
“Hantaran” ni gua hantar korang tahu tu terjamin,
God Bless GBK berkat bandar Gombak, Amin

1 comment:

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.