Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat

Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat

terima kasih buat semua yang mendoakan bersempena hari lahir aku.
ternyata aku masih muda. hahaha

terima kasih emak. aku bangun tidur pagi tadi, acah - acah je nak cakap apebenda tah. lepastu aku tengah blur, dia datang peluk dan buat ucapan manis. aku cakap terima kasih je. kalau cakap lebih - lebih nanti nangis. hahahhaa. terima kasih kakak noi, dekat ofis bagi 'hadiah' hugs dan ucapan yang mahal. terima kasih officemate untuk dua tahun mini celebration.(syue, jannah, noi, teha, syida, nazurah), 

terima kasih bff cyra, yang tak pernah lupa wish aku dari tahun ke tahun. terima kasih dhi, girlfriend sejak beberapa tahun. terima kasih tasya syantik yang selalu berhujan berpanas sama sama. terima kasih qaqa, yang selalu jadi teman waktu belajar dulu. terima kasih akmal, kawan paling zaman belajar dulu sampai sekarang dihari aku meniti umur baru. terima kasih khaty, yang selalu bawak pergi event best. terima kasih rakan facebook terutamanya haikal. abang beloger sejak bertahun - tahun. terima kasih amo family terutamanya daus. macam habang - habang. suka mengadu bende merepek macam kenal lama. HAHHA. padahal kenal dalam clan (newbie). 

Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat

Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat

Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat
tasya

Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat
qaqa
Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat
akmal

Ulang Tahun Kali ke Dua Puluh Empat
yuyin

terima kasih usop, kawan mlife sejak 2010 maybe? terima kasih kawan blogger.  hahhaa. terima kasih family dan kengkawan lain yang wish aku. oh lupa, crush jugak - piejan aka hxmba. HAHAHAH. lagu kau tak pernah mengecewakan. disebabkan kau nak 'release' lagu baru dan lagu tu sama date dengan birthday aku, so kira tu 'hadiah' untuk aku. hahahah
semoga doa - doa kalian tu tak terhijab sampai ke rumah tuhan dan diperkenan. 
untuk kali ini, kali yang ke dua puluh empat. semoga banyak cita cita dan impian aku akan tercapai. semoga rezeki aku dimurahkan dan dapat berkongsi dengan ramai orang. semoga jalan - jalan hidup aku lebih indah dari sebelumnya. semoga aku lebih kuat  menghadap manusia - manusia celaka yang menjatuhkan. semoga aku bahagia. eh. hahahah

terima kasih yang masih stay dengan aku walaupun makin banyak kekurangan aku yang kau makin tahu. terima kasih sebab tak pernah tinggalkan aku.

okay bye. itu je


Post a Comment

1 Comments

  1. Alhamdulillah.. Dikelilingi orang-orang yang hebat..
    Happy belated birthday..

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.