PUBG : AMO (Army Malaysia Official)


Join AMO (Army Malaysia Official)

entri ni ditulis suka suka untuk menyatakan rasa jiwa dan raga. paling penting, sebab blog ni macam diari kan? jadi ikutlah aku nak tulis apa pun. semua orang tahu yang pubg sedang menjadi kegilaan gamers dan masih menduduki carta paling atas untuk top 5 mobile game. boleh baca di pautan ini top 5 android games.

PUBG

AMO (Army Malaysia Official)

sebelum ni aku menjebakkan diri dengan game free fire. sebelum free fire aku pernah main clash of clan. aku berhenti main coc sebab aku punya clan selalu kena pecah. maksudnya setiap kali aku offline, clan lain akan datang clan aku. lepastu merompak. aku baru je nak bertatih, dah kena roboh.

stress sebab pantang offline, aku jatuh miskin. yela, aku bukan jenis push. aku buat sikit - sikit. penat lah nak 24jam online. aku decide untuk main game yang boleh naikkan point/ rank pada setiap kali aku online. kalau aku offline, tak mengganggu apa - apa kecuali bila game tu update ke. tu aku boleh terima. 

lepastu aku beralih ke free fire bila adik aku sibuk main game. awal - awal je dia beriya lepastu dia tak nak main dengan aku. dah lah selalu sangat kena tinggal. noob duhh. hahahhaha. 

sekarang satu - satunya game yang ada dalam hp aku ialah game pubg. pubg sama je macam free fire. cuma kalau tanya pendapat ramai orang, diorang akan bagi dua pilihan. kalau nak main game battle royale saiz kecil boleh main free fire. kalau jenis nak puas dari segi grafik serta logik boleh main pubg. 

aku sejenis bukan heavy sangat nak main game. ada satu game dah cukup. so, aku download pubg. pubg ni sistem game dia logik sikit kalau nak banding dengan free fire. setiap peluru, senjata, kereta, med kit, bom dan segala macam hal yang ada dalam pubg semuanya ada keterangan penuh. kalau kau betul betul study pasal pubg kau akan tahu setiapnya dengan lebih terperinci. gila kan? kau google je.


Join AMO 

Join AMO (Army Malaysia Official)

waktu aku tulis entri ni, aku masih setahun jagung dalam clan ツAMOä¹›Familyメ. dulu aku pakai request je clan yang ada dalam pubg. hahahhaa. lepastu admin pun macam approve dan tak kisah pun aku yang masuk. dua tiga kali juga aku keluar masuk clan orang sesuka hati. sampailah satu hari tu, dalam facebook. 

admin clan ツAMOä¹›Familyメ update status dalam group pubg di facebook untuk tambah ahli aktif. dorang punya kriteria tu memang sesungguhnya aku tak lepas. kan dah cakap, aku noob. atas budi baik admin, dia setting semula kriteria tu dan aku diterima masuk clan. macam baru nak masuk sekolah asrama je rasa dia. hahahha.  

Join AMO (Army Malaysia Official)
21/11/2018

untuk daus, terima kasih atas penerimaan ahli dan ruang untuk aku. untuk clan pun, terima kasih juga. sebab jadi kawan - kawan.

Team Members ツAMOä¹›Familyメ 

Daus(Leader) - AMOメCapt'DC'
Ben - AMOメBENCHOW
Dany(member) - AMOメmoMoraa么
Shafieq - AMOメKlepto
FIRDAUS- AMOメFIRDAUS
Amal - AMOメbabyshark
eyra - AMOメeyra69
acit - AMOメbootsboy
kecik - AMOメ7kecik
faiz- Amoメcaptsuba
Henry.jr- AMOメcoCos9
Azri- AMOメKåitoKiD
Amirul- AMOメAcA多wadu
Leonard- AMOメLeo
Raiz - AMOメRaizo
Sharol- AMOメshroul
Maik - AMOメ MAIK
KaptenHarith - AMOメ KptHarith
Shah - AMOメxABCx
Saiful - AWMacikraverG
Fendi - AMOメDaRKeN
Hairul - AMOメNANS
nas - AMOメVENOM
Wife(CaptDC) AMOメNeiraLoly
Aman- AMOメR
Pompeii - AMOメPunaiiX
Hafiz - AMOメStepKill
firdaus - AMOメ'pidotx
Farid - AMOメxYedx
faiz - AMOメABUJAHAL
mustaqim- AMOメmustaqim
sufi- AMOメsupi
din - AMOメLabis
paan - AMOメfxxnk
Acap - AMOメKpochi
noh- AMOメLoNgChAi
yuz - AMOメNoCalories
BRIAN- AMOメTOPCAMPER
Jes - AMOメKaTakuri
ashraf - AMOメkustoo
kazry- AMOメKAZRY
khairi- AMOメJustICE
acai - AMOメacai

so kalau korang tengah main pubg lepastu terjumpa geng - geng ni, sesungguhnya ni semua team members dari AMOä¹›Familyメ. 

actually, aku tulis entri ni sebab aku nak bagitahu aku join clan mana. dan lagi satu sebab aku macam terkesima + syahdu dengan geng - geng ni. ni kan game semata. tapi bila diorang cakap 'nak bawa nama clan', aku rasa macam wow. susah lah nak explain. 

kalau kau kenal aku, aku ni sejenis yang ambil kisah dengan perkataan perkataan atau tulisan tulisan yang ada ke aura - an semangat berpasukan. aku boleh terkesan. sebab tu lah ucapan ringkas kalau bermakna, aku akan ingat sampai bila - bila.

diorang power. boleh je selfish masuk tournament sebagai orang perseorangan. tapi diorang bawa nama clan. faham tak apa yang aku rasa? ah entah lah~

semenjak join clan secara official dan serious, aku macam letak satu tanggungjawab untuk clan. hahahhaha. adui tak tahu lah nak cakap. macam kelakar pulak beriya sebab game. tapi aku cakap ni, aku serious. okay lah. dah habis dah cerita pasal clan. nanti aku sambung lagi. apa pun, aku akan stay dalam clan sampai clan ni dikuburkan.

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.