NURD Untuk Wanita Aktif

NURD Untuk Wanita Aktif

Korang aktif bersukan dan sangat menitikberatkan pakaian? Pakailah NURD dan nikmati keselesaannya. NURD adalah sebuah jenama bagi sport hijab. Pernah dengar? kalau tak pernah, korang patut baca entri aku sebab entri aku kali ini adalah tentang NURD

Ahad yang lepas aku ada bawa NURD bersiar - siar untuk menikmati air terjun pelangi di Sungai Lembing. Konon nak uji ketahanan daya fizikal dan mental NURD. Sesuai untuk wanita aktif. Huhuu. Aku ada guna NURD sekejap waktu mandi. Sekejap jela, lepastu aku buka balik sarung tudung empat segi. 

Tudung NURD cantik. Memang cantik. Sebab rekaannya yang mengikut peredaran zaman. Tapi untuk aku yang jendul ni, rasa tak cantik bila time nak ambil gambar. Hahahaha. Sebab sebelum pergi, aku dah bergaya depan adik aku. Dia kata, tudung memang lawa. 

Cuma aku pakai tak sesuai. Niat aku memang untuk ambil gambar,tu lah pasal aku tak boleh pakai lama - lama NURD ni. Sebab aku nak bergambar sampai lebam dekat air terjun. 

Pakai NURD untuk bersukan

NURD Untuk Wanita Aktif
Muka seronok bila dapat parcel

Zaman moden sekarang ni aku rasa kebanyakkan perempuan memang sejenis yang tak lekat di rumah. Ada je aktiviti yang nak dibuatnya setiap kali hujung minggu. Contohnya seperti hiking, climbing, swimming, cycling dan banyak lagi (sengaja aku guna bahasa inggeris biar semuanya berakhir dengan -ing).

Tudung ni bagus. Tak perlu iron yang penting. Tak perlu pin. Semua tak perlu. Cuma perlu sarung dan gayakanya dengan selesa!



Kelebihan Sport Hijab by NURD

NURD Untuk Wanita Aktif
Saiz sport hijab by NURD
  • Senang dipakai 
  • Cepat kering
  • Pantulan cahaya
  • Rekabentuk
  • Menyerap air
  • Ringan

Sport Hijab by NURD

Tudung yang awesome ni didatangkan dengan tiga warna pilihan. Iaitu hitam, biru dan kelabu. Harga? RM89 setiap satu. Dekat website ada diskaun sebanyak RM10. Dapatkan segera sementara stok masih ada. 

Boleh juga rujuk media sosial mereka. Aku ada kongsikan pada bahagian paling akhir entri ini. Kesimpulannya kalau korang sejenis malas nak bersiap, atau sejenis yang suka bergaya dan aktif boleh dapatkan NURD segera.

NURD Untuk Wanita Aktif

Sengaja aku pakai tudung ni letak logo dekat belakang -- logo sepatutnya sebelah kanan. Sebab aku nak ambil gambar dari belakang. Huhu. Warna biru ni cantik. 

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :
Sport hijab by NURD
Website: nurdofficial.com
Facebook: www.facebook.com/nurdmalaysia
Instagram: www.instagram.com/nurdofficial/
Twitter: twitter.com/nurdofficial
Youtube: www.youtube.com/c/nurdofficial

Post a Comment

0 Comments