Menang Percutian ke Manchaster bersama Dashing dengan Mudah

Menang Percutian ke Manchaster bersama Dashing

Peraduan Dashing Dan ELITE | Menang percutian ke Manchester UK bersama Dashing dengan cara beli dan menang. Mudah kan? Peminat tegar bola sepak terutamanya penyokong Manchester City dan Machester United patut baca entri ini sehingga habis kerana aku akan kongsikan dengan korang cara mudah untuk menang peraduan bersama dashing trip percutian empat (4) hari tiga (3) malam.

Menang Percutian ke Manchaster bersama Dashing

Trip empat (4) hari 3 (tiga) malam ke Manchester UK bersama Dashing

Hanya 6 orang pemenang bertuah sahaja yang akan memenang percutian ini termasuklah tiket VIP untuk menonton pertandingan secara langsung antara Manchester City Football Club (MCFC) vs Machester United (MU) di Stadium Etihad, UK. Percutian yang ditaja sepenuhnya dari tiket penerbangan sehinggalah tempat penginapan.


Percutian ke Manchester 
Kredit Video : Dashing Malaysia

Melawat muzium dan Stadium Bola Sepak Kebangsaan seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield
Berinteraksi dan meminta autograf daripada beberapa Legenda MCFC Tour Misteri Magical - para pemenang turut dibawa ke lokasi yang berkaitan band muzik terkenal, The Beatles.

Cara Mudah Menang Percutian Dashing ke Manchester 

Senang je nak menang peraduan dashing ni. Macammana caranya? Korang cuma perlu beli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit tunggal dan whatsappkan resit tersebut secara penuh dan jelas. Jangan lupa sertakan sekali nama penuh seperti didalam kad pengenalan/ passport, nombor  kad pengenalan/ passport, ke nombor berikut +60 16-9972373.

Menang Percutian ke Manchaster bersama Dashing

Jangan risau, kalau tak menang percutian ni. Sebab dashing turut menyediakan hadiah saguhati untuk mereka yang bertuah sepanjang peraduan berlangsung. Tunggu apa lagi tu?

Jom rebut peluang untuk menang percutian ke Manchester dan saksikan secara langsung perlawanan bola sepak antara (MCFC) vs (MU). Peraduan ini akan berakhir pada 31 Januari 2018. Cepat! Jangan lengahkan masa lagi.

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk dashing atau peraduan ini, korang boleh lawati www.facebook.com/Dashing.MY atau
Talian bantuan : 03-80238311

Menang Percutian ke Manchaster bersama Dashing

Post a Comment

1 Comments

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.