Tercalon Dalam Segmen Bulanan

Tercalon Dalam Segmen Bulanan

Tercalon Dalam Segmen Bulanan

Aku sebenarnya nak menulis dan terus menulis. Jadi aku wujudkan segmen ni. Segmen ni baru sahaja dibuat setelah tamatnya GA yang aku anjurkan minggu lalu. Peserta yang bertuah ialah mereka yang menyertai GA tersebut. Cara main dia macam ni. 

Sepanjang satu bulan ni dari 11/05 sehingga 11/06 aku akan pilih mana - mana entri korang yang menarik untuk aku ulas dalam blog aku. Ikut sukahati aku nak pilih tajuk yang macammana. Merepek ke, motivasi ke, atau cara penulisan ke atau bagaimana jela. Terserah aku. Setiap peserta aku dah bahagikan kepada 3 kumpulan (ada di bahagian GA1, GA2, GA3). Benda ni tak payah bersusah payah sangat. 

Korang update je blog macam biasa. Taknak update pun takpe. Sukahati korang lah, blog korang kan. So, sepanjang 1 bulan ni. Aku akan pilih beberapa entri. Lepastu setiap entri yang dipilih dan sudah dibuat ulasan bebas oleh aku. Aku akan pilih keseluruhan yang menarik. So, orang tu akan dapat hadiah. Hadiah tu terpulang aku nak bagi apa. Cash ke, topap ke, buku ke. Sukahati aku lah. Tapi, aku memang akan bagi. Kira satu penghargaan kerana korang menulis entri yang menarik.

Aku buat segmen ni jugak sebab aku takde widget komentar. Aku dah pernah buat, tapi wujud masalah teknikal. Jadi aku buat jela segmen macam ni. Segmen ni rilek2 je. Tak struggle sangat. Huhu. Selamat menulis yang baik - baik :) Teruskan menyokong usaha aku dan doakan aku murah rezeki supaya dapat berkongsi rezeki dengan korang.

Senarai peserta

Post a Comment

3 Comments

  1. Segmen yang menarik.. Semoga makin murah rezeki.. Aamiin..

    ReplyDelete
  2. Tercalon lah. haha. Betul kata k sha.. Memang segmen yang menarik. InsyaAllah, semoga sentiasa dilimpahi rezeki. Amin. ^^

    ReplyDelete
  3. wahhh first time jumpa segmen cenggini. baguih baguih :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.