Perkongsian Cik Mijah - SB (entri 1)

Perkongsian Cik Mijah - SB (entri 1)

Perkongsian Cik Mijah - SB (1)

Entri pertama yang menjadi tarikan aku ialah entri dari blogger Cik Mijah untuk segmen bulanan yang aku anjurkan. Dimana beliau berkongsikan tentang masa terbaik untuk minum air. Tahukah engkau, rupa - rupanya minum air pun kena ada masa? Hahaha. Aku tak tahu. Selama ni, kalau aku rasa aku nak minum aku minum je. Sukahti aku nak la minum waktu bila. Nak ada jadual pulak. Memang tak. Hahhahaa.

Ternyata masa terbaik untuk minum air yang dikongsikan oleh beliau terus membuatkan aku terbangun dan meninggalkan laptop serta merta. Aku nak amek air lah minum. Hmmm. 

Masa terbaik untuk minum juga akan mempengaruhi kitaran hidup rupa - rupanya. Kau mesti kena tahu tu. Bukan aku je. Baca disini --> http://cikmijah.blogspot.my/2017/05/4-masa-terbaik-minum-air-kosong.html

Post a Comment

1 Comments

  1. kak ana dah baca entri CM hari tu. memang satu perkongsian yang sangat bagus.

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.