Pakai Earphone Tapi

Pakai Earphone Tapi 

Pakai Earphone Tapi

Aku sebenarnya ada satu masalah baru. Kalau aku menaip, aku suka dengar lagu. Sebab aku nak hindarkan bunyi - bunyi langau yang menganggu waktu aku sedang buat kerja. Kalau dengar lama - lama aku akan jadi bingit dan serabut pulak. Sudahnya aku pakai earphone, tapi.

Aku sekadar pakai. Aku lupa pasang lagu. Kelakar kan? Kerja aku dah nak habis baru lah aku teringat yang aku tak dengar lagu pun. Lepastu baru lah terkial - kial nak cari lagu. Dapat dengar satu lagu, lepastu kerja pun siap. Hampeh betul. Punya semangat nak hindar bunyi langau. Last - last jadi sendiri jadi langau sebab dok nyanyi dekat mulut tanpa sedar tak ada lagu pun yang terpasang. 

Huhu.

Post a Comment

1 Comments

  1. Adoi la ai.. boleh lupa lak ye nak pasang lagu..
    Mesti terlalu fokus dengan kerja nie..

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.