Button Follow Terbaru diBlog Tak Boleh guna

Button Follow Terbaru diblog Tak Boleh guna

Button Follow Terbaru diBlog Tak Boleh guna

Seperti semua sedia maklum, beberapa bulan yang lepas ramai yang update pasal button di blog sudah ada button unfollow. Button unfollow hanya akan wujud apabila blog tersebut sudah di follow sebelum ni. 

Ternyata aku ada satu masalah. Aku tak pasti, sama ada hanya aku atau semua orang mengalami benda yang sama? Mungkin ya mungkin tak. Korang jadi juga ke macam aku? Setiap kali aku nak follow blog, mesti akan keluar paparan macam dalam gambar di atas. Dia cakap clear your browser's cache and cookies. Aku dah buat. tapi masih juga jadi benda yang sama. Apa masalahnya?

Selain guna browser biasa, aku juga pakai incognito window. Masih juga jadi benda yang sama. Geram nya aku. Sekarang aku dah tak boleh nak follow sesiapa! Siapa boleh tolong aku selesaikan masalah rumit ni.?? 

Post a Comment

3 Comments

  1. sama la..Selalu kelua benda ni je..geram pun ada..

    ReplyDelete
  2. hi salam kenal. Budu singgah sini. sekarang blog Budu pun jadi macam ni juga

    ReplyDelete

terima kasih kerana meluangkan masa membaca dan meninggalkan komen.